SIM

Już po raz 6. Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) organizuje jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone problematyce interim management – VI Konferencję Interim Management 2015, która odbędzie się 03 grudnia 2015 r., w Warszawie.

Wydarzenie adresowane jest do najwyższej kadry menedżerskiej – Prezesów, Dyrektorów, Członków Zarządów i Rad Nadzorczych, Właścicieli Firm. Planowany jest udział 150 przedstawicieli kadry menedżerskiej.

W tym roku spotykamy się pod hasłem:

Czas na zmiany!

Będziemy rozmawiać o przemianach rynkowych, przekształceniach prawnych i własnościowych, reorganizacjach i restrukturyzacjach, podejmowaniu koniecznych decyzji długoterminowych, a także roli interim managera we wskazanych procesach. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom organizacji – jako jedni z pierwszych – będziemy także zastanawiać się nad rolą rad nadzorczych i ich procesem profesjonalizacji.

W programie prelekcje m.in.:

  • Ból głowy? Zastąp aspirynę Radą nadzorczą – Monika Nachyła, Członek Rady Nadzorczej BGŻ BNP Paribas, Allianz Polska, Mykogen S.A;
  • Transformacja – jak polskie przedsiębiorstwo stało się firmą międzynarodową – Mariusz Witek, General Manager Dobroplast;
  • Rewolucja w prawie restrukturyzacyjnym – Mecenas Piotr Zimmerman

A także debaty eksperckie, wystąpienia merytoryczne ekspertów z organizacji: CompFortMeridian; Impel S.A, Bio Profil, 4Results i wielu innych.

Szczegóły: http://stowarzyszenieim.org/vi-konferencja-sim-2015

Celem konferencji organizowanych przez SIM jest popularyzacja idei interim management na gruncie polskich przedsiębiorstw, a także wskazanie kompleksowości i uniwersalności rozwiązania, które z jednej strony może efektywnie wspierać zarządzanie każdą firmą, z drugiej zaś jest atrakcyjną alternatywą kontynuacji kariery dla dojrzałych managerów.

Konferencje SIM to już tradycja. Odbywają się od 2009 r. i są jedynymi na rynku polskim wydarzeniami w całości poświęconymi problematyce interim management. Ich uczestnikami są przedstawiciele najwyższej kadry menedżerskiej – członkowie zarządów i rad nadzorczych, dyrektorzy, właściciele firm. W ubiegłym roku, w ramach projektu EFS przeprowadziliśmy cykl 10 konferencji ogólnopolskich promujących rozwiązanie IM wśród polskich firm.

Zapraszamy do odwiedzenia strony www.stowarzyszenieim.org, gdzie zamieszczone są relacje
z poprzednich edycji organizowanych przez nas wydarzeń.

***

Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) jest pierwszą na rynku polskim organizacją non profit skupiającą Interim Managerów. Powstało z inicjatywy osób, które na co dzień wdrażają w życie idee interim managementu. Jego celem jest działalność publiczna na rzecz budowania, promowania i propagowania idei interim management.

Stowarzyszenie pracuje na rzecz podnoszenia świadomości przedsiębiorców w zakresie wykorzystywania idei IM w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Chroni interesy samych Interim Managerów, w celu uzyskania poczucia bezpieczeństwa zawodowego – grupowego
i indywidualnego.

Interim Managerowie – Członkowie SIM – chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem na rzecz podnoszenia kwalifikacji kadr kierowniczych i menedżerskich.

Partnerem SIM jest brytyjskie stowarzyszenie zrzeszające Interim Managerów – Institute of Interim Management (IIM) oraz firma doradztwa personalnego Inwenta, specjalizująca się w realizacji projektów interimowych.