Strona, wzorowana na witrynach turystycznych Berlina, Londynu i Budapesztu, zawiera podstawowe informacje o regionie, pokaźny segment wiadomości o atrakcjach turystycznych Kujaw i Pomorza oraz noclegach i restauracjach, a także na temat interesujących wydarzeń w naszym województwie. Można na niej obejrzeć między innymi dwa 30-sekundowe filmowe spoty reklamujące region i „ściągnąć” 32 pliki audio w formacie mp3, będące „mówiącymi” przewodnikami po najciekawszych miejscach regionu. Po usunięciu ostatnich „niedoróbek” zostanie podpięta pod stronę internetową Urzędu Marszałkowskiego.

Witryna silnie akcentuje dwa ważne segmenty turystyczne – zdrowie i spa oraz związaną z organizacją konferencji i szkoleń tak zwaną turystykę biznesową. K-POT ocenia ofertę uzdrowiskową naszego województwa, oferowaną przede wszystkim przez Ciechocinek i Inowrocław, jako wyjątkowo atrakcyjną, zaś biznes travel to dziedzina przynosząca duże pieniądze. W najbliższej przyszłości na portalu pojawią się konkretne oferty dotyczące lokalnych i regionalnych produktów turystycznych, z adresami i cenami.

Portal posiada pięć wersji obcojęzycznych – chińską, francuską, angielską, niemiecką i hiszpańską.

Stronę przygotowała wyłoniona przez K-POT firma zewnętrzna, która będzie nią administrować jeszcze rzez najbliższe 3 miesiące. Jej usługi kosztowały 22 tysiące złotych.

Beata Krzemińska
rzecznik prasowy Urzędu Marszałkowskiego