Kampania realizowana jest na 300 nośnikach typu bilbord bezpłatnie udostępnionych na okres 15 dni przez firmę „Stroer”.

Kampania ma na celu promocję Województwa Małopolskiego jako miejsca o wyjątkowym dziedzictwie kulturowym i ogromnej liczbie atrakcji turystycznych. Projekt graficzny bilbordu ma wywołać u odbiorcy pozytywne emocje związane z Małopolską i tym samym skierować jego zainteresowanie w stronę regionu. Głównym celem kampanii jest zatem zwiększenie liczby osób, które przyjeżdżają do Małopolski, aby skorzystać z jej oferty kulturalnej i turystycznej.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do odbiorcy, który jest świadomy bogactwa oferty kulturalnej i turystycznej Małopolski, który wie, że w tym regionie zawsze znajdzie to, co najwartościowsze i najatrakcyjniejsze i zawsze warto tu powrócić. Trzeba jedynie tą świadomość u niego podtrzymywać, lub mu o tym fakcie przypomnieć.

Kampania realizowana jest w największych miastach Polski – wynika to przede wszystkim z wyników badań przeprowadzonych przez Małopolską Organizację Turystyczną dotyczącymi wielkości i kierunków ruchu turystycznego do Małopolski oraz badaniami zamożności gospodarstw według województw. Wynika z nich, że Region Małopolski swoich potencjalnych klientów krajowych powinien upatrywać właśnie pośród mieszkańców województw: Śląskiego, Mazowieckiego, Dolnośląskiego i Wielkopolskiego.

Autorką kreacji jest Pani Ewa Natkaniec – artystka grafik, autorka plakatu „Kulturalna Małopolska”, który zwyciężył w konkursie „Złote Formaty”. Pani Natkaniec przygotowuje plakaty z cyku „Kulturalna Małopolska” od 2007 r.