Archiwum Państwowe w Szczecinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • archiwista
  • w Oddziale AP w Międzyzdrojach

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Archiwum Państwowe w Szczecinie ul. św.Wojciecha 13

Miejsce wykonywania pracy:

  • Międzyzdroje
  • Międzyzdroje Archiwum Państwowe w Szczecinie Oddział w Międzyzdrojach Biała Góra 5
    72 – 500 Międzyzdroje

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ewidencjonowanie i opracowywanie zasobu archiwalnego
  • prowadzenie baz danych obowiązujących w archiwum
  • współuczestniczenie w przejmowaniu materiałów archiwalnych do magazynu archiwum
  • prace w kancelarii Oddziału (odbiór korespondencji, obsługa poczty e-mailowej)
  • Obsługa użytkowników Oddziału AP w Międzyzdrojach i udzielanie informacji archiwalnej użytkownikom
  • prowadzenie poszukiwań źródłowych (kwerend)
  • obsługa pracowni naukowej
  • inne prace związane z działalnością archiwalną

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • wystąpienia publiczne, wyjazdy służbowe, reprezentacja urzędu

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca przy komputerze, brak dojazdu środkami komunikacji publicznej (odległość od centrum Międzyzdrojów ok. 2,5 km.)

    Inne
    brak możliwości zakwaterowania

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno – biurowej lub pracy związanej z archiwistyką

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe historyczne ze specjalizacją archiwalną lub studia podyplomowe kierunek archiwistyka
  • biegła obsługa komputera
  • umiejętność obsługi skanera

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

Termin składania dokumentów:

    19-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Archiwum Państwowe
    św.Wojciecha 13
    70-410 Szczecin

Inne informacje: