Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • asystent
  • do spraw ustalania prawa do świadczeń
  • w Wydziale Ustalania Świadczeń II

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rozpatrywanie wniosków o przyznanie prawa do świadczenia oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie
  • wprowadzanie i przetwarzanie danych w komputerowej bazie informatycznej
  • ustalanie wysokości świadczeń emerytalno-rentowych
  • bezpośrednia obsługa interesantów
  • realizacja tytułów egzekucyjnych dotyczących świadczeniobiorców
  • rejestrowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz wychodzącej z Wydziału
  • przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • 1) praca biurowa,
    2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
    3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin/dzień,
    4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka,
    5) oświetlenie naturalne i sztuczne.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Wejście do budynku przy ul. Pawińskiego 17/21 nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze, natomiast miejsce pracy znajduje się na trzecim piętrze. Praca wymaga od pracownika przemieszczania się pomiędzy piętrami w celu realizacji powierzonych zadań.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność pracy w zespole

wymagania dodatkowe

  • 1 rok doświadczenia w zakresie zaopatrzenia emerytalno-rentowego lub w administracji państowej
  • znajomość ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu (…) oraz ich rodzin
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość systemu informatycznego „Emeryt”

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych

Termin składania dokumentów:

    16-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Zakład Emerytalno-Rentowy MSW
    Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa

Inne informacje:

    Na kopercie oraz w liście motywacyjnym należy zamieścić nr ogłoszenia z BIP KPRM.

    Proponowane wynagrodzenie to 1873,84 zł brutto + ew. wysługa lat.

    Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSW > Dokumenty do pobrania (http://www.zer.bip.msw.gov.pl/portal/zer/1043/5123/Oswiadczenie_kandydata.html ). Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

    Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

    Za dokumenty złożone w terminie, uważa się dokumenty nadane w urzędzie pocztowym najpóźniej w ostatnim wskazanym w ogłoszeniu dniu (decyduje data stempla pocztowego).

    Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.

    Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu weryfikacji zostaną powiadomieni mailowo.

    Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Techniki i metody naboru:
    – weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
    – sprawdzian wiedzy merytorycznej,
    – rozmowa kwalifikacyjna.