Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • asystent
  • do spraw obsługi sekretarsko-kancelaryjnej
  • w Wydziale Ustalania Świadczeń III w Bydgoszczy

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Zakład Emerytalno-Rentowy MSW
    ul. Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Bydgoszcz
  • ul. Powstańców Wlkp. 7
    85-090 Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestracja korespondencji wpływającej w dziennikach w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w zespole
  • przygotowanie korespondencji do wysyłki
  • porządkowanie i opisywanie akt jawnych
  • identyfikowanie świadczeniobiorców poprzez system informatyczny
  • obsługa urządzeń technicznych
  • zaopatrywanie pracowników w materiały piśmienno-biurowe

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Wejście do miejsca wykonywania zadań oraz pomieszczenia zespołu nie są dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich – brak podjazdów, są schody. Toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Bariery architektoniczne: wąskie przejścia miedzy sprzętem biurowym. Miejsce pracy znajduje się na wysokim parterze, wejście po wąskich schodach.


  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • 1) praca biurowa,
    2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
    3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin/dzień,
    4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka,
    5) oświetlenie naturalne i sztuczne,
    6) praca do wysokości 3 m.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
    • umiejętność współpracy
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych

wymagania dodatkowe

  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarki lub w kancelarii,
  • policealne studium sekretarek lub asystentek
  • znajomość zasad związanych z archiwizacją dokumentów

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań i dodatkowych

Termin składania dokumentów:

    18-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Zakład Emerytalno-Rentowy MSW
    ul. Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa


Inne informacje:

    Na kopercie oraz w liście motywacyjnym należy zamieścić nr oferty z BIP KPRM.

    Proponowane wynagrodzenie to 1873,84 zł brutto + ew. wysługa lat.

    Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSW > Dokumenty do pobrania (http://www.zer.bip.msw.gov.pl/portal/zer/1043/5123/Oswiadczenie_kandydata.html ). Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

    Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

    Za dokumenty złożone w terminie, uważa się dokumenty nadane w urzędzie pocztowym najpóźniej w ostatnim wskazanym w ogłoszeniu dniu (decyduje data stempla pocztowego).

    Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.

    Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu weryfikacji zostaną powiadomieni mailowo.

    Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Techniki i metody naboru:
    – weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
    – sprawdzian wiedzy merytorycznej,
    – rozmowa kwalifikacyjna.