Urząd Morski w Słupsku

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • główny inspektor
  • w Inspektoracie Ochrony Wybrzeża

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Morski w Słupsku
    al. Sienkiewicza 18
    76-200 Słupsk

Miejsce wykonywania pracy:

  • Słupsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie pracą Inspektoratu OW oraz nadzór nad poprawną i terminową realizacją zadań przypisanych poszczególnym pracownikom OW i Obwodom Ochrony Wybrzeża;
  • planowanie wieloletnich działań z zakresu hydrotechnicznej i biologicznej ochrony brzegu morskiego oraz gospodarki leśnej;
  • zatwierdzanie i koordynowanie zadań planowanych do realizacji z zakresu wieloletniego
  • planowanie realizacji prac naukowo-badawczych;
  • koordynowanie realizacji zadań w zakresie zarządzania kryzysowego oraz ochrony przeciwpowodziowej na terenie pasa technicznego;
  • procedowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu działalności Inspektoratu OW oraz zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowych dotyczących działań realizowanych przez Inspektorat OW;
  • odpowiedzialność za współpracę Urzędu Morskiego z innymi jednostkami administracji, koordynowanie pozyskiwania i gromadzenia materiałów obserwacyjno-pomiarowych w dziedzinie ochrony brzegów morskich;
  • analiza i ocena pracy podległych pracowników.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
    – działanie pod presją czasu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
    – praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4h dziennie.
    Bariery architektoniczne:
    – schody,
    – brak windy,
    – brak podjazdu,
    – brak odpowiednio dostosowanych toalet,
    – brak drzwi odpowiedniej szerokości.
    Narzędzia i materiały pracy:
    – komputer.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe (ochrona środowiska, budownictwo – hydrotechniczne lub morskie, leśnictwo)
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, ochrony środowiska, prawa wodnego oraz zamówień publicznych;
    • obsługa programów komputerowych MS Office;
    • doświadczenie w pozyskiwaniu decyzji administracyjnych;
    • umiejętność organizowania pracy własnej oraz pracy w zespole.

wymagania dodatkowe

  • szkolenia w zakresie: ocen oddziaływania przedsięwzięć na środowisko, projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
  • studia podyplomowe w zakresie Geograficznych Systemów Informacyjnych;
  • obsługa oprogramowania w zakresie geograficznych systemów informacji przestrzennej;
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie posiadanych świadectw pracy oraz inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    27-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Morski – sekretariat
    Sienkiewicza 18
    76-200 Słupsk

Inne informacje:

    Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
    W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy oraz wskazać sposób postępowania z dokumentami rekrutacyjnymi po zakończeniu naboru (odbiór osobisty/odesłanie/zniszczenie). W przypadku braku informacji dokumenty zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy. Wszystkie oświadczenia (wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu) muszą być opatrzone datą sporządzenia i własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne oraz złożone i uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego – data wpływu do Urzędu nie później niż trzy dni od daty określającej termin składania dokumentów). Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowani e-mailem i/lub telefonicznie. Postępowanie rekrutacyjne będzie polegało na rozwiązaniu pisemnego testu z wiedzy merytorycznej. Z osobami, które zaliczą test pisemny na poziomie minimum 60% zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O ostatecznym wyborze kandydatki/kandydata zdecyduje Dyrektor Urzędu.
    Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze: ok. 4500 zł + dodatek stażowy.