Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku

  • Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • główny księgowy

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
    ul. Piłsudskiego 1
    19-300 Ełk

Miejsce wykonywania pracy:

  • Ełk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie księgowości kont analitycznych i syntetycznych oraz sprawozdawczości finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Komendy Powiatowej.
  • Analiza dochodów i wydatków w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Komendy Powiatowej.
  • Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, płatności wobec kontrahentów oraz rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.
  • Przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
  • Planowanie budżetu Komendy Powiatowej.
  • Kontrola wydatkowania środków publicznych.
  • Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku Komendy Powiatowej.
  • Prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 –15.30, praca w siedzibie Komendy Powiatowej.
    Wyjazdy służbowe i szkolenia.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
    narzędzia i materiały pracy- komputer, kserokopiarka, niszczarka,
    oświetlenie sztuczne i naturalne.
    praca na drugim piętrze,
    przed budynkiem brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
    brak windy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości
    • praktyczna znajomość zagadnień księgowych
    • znajomość przepisów związanych z działalnością jednostek budżetowych
    • znajomość programów finansowo-księgowych
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • obywatelstwo polskie

wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku głównego księgowego w jednostce budżetowej.
  • Dokładność, samodzielność, komunikatywność i terminowość.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych.
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i doświadczenie zawodowe
  • oświadczenie o nieskazaniu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    10-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    Piłsudskiego 1
    19-300 Ełk
    lub osobiście w sekretariacie (I piętro pok. 106 w godzinach od 8.00-15.00)

Inne informacje:

    1. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
    2. Dokumenty pozostałych osób, z którymi Komisja przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną, za wyjątkiem dokumentów kandydatów, którzy złożyli wniosek o zwrócenie im przedłożonych dokumentów, po upływie trzech miesięcy po zakończeniu naboru zostają zniszczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    3. Lista osób spełniających wymogi formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy i stronie internetowej KP PSP w Ełku www.straz.elk.pl
    4.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 876217100