Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wolsztynie

  • Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • główny księgowy
  • w Powiatowym Inspektoriacie Nadzoru Budowlanego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, 64-200 Wolsztyn ul. 5 Stycznia 5

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wolsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pełna obsługa jednostki
  • sporządzanie sprawozdań obowiązujacych jednostkę
  • osługa kadrowo-płacowa jednostki
  • opracowanie i nadzór nad planem finansowym jednostki
  • elektroniczna obsługa systemu bankowego

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w siedzibie inspektoratu
    Główny księgowy podlega bezpośrednio Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca w wymiarze 20 godzin tygodniowo, praca przed komputerem.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • posiadanie obywatelstwa polskiego
    • ukończenie jednolitych ekonomicznych studiów magisterskich,ekonomicznych studiów wyższych zawodowych, uzupełniających studiów magisterskich lub studiów podyplomowych, posiadanie 3 letniej praktyki w księgowości
    • ukończenie średniej, polocealnej, pomaturalnej szkoły ekononomicznej, posiadanie 6 letniej praktyki w księgowosci

wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów prawa z zakrsu rachunkowości oraz sprawozdawczości budżetowej
  • znajomość systemu finanse DDJ + płace+ kadry PROGMAN
  • znajomość programu płatnik
  • znajomość zasad księgowania, rozliczeń budżetowych jednostek sektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość zasad rozliczania i naliczania wynagrodzeń w strefie budżetowej
  • znajomość przepisów z zakresów padatków i ubezpieczeń społecznych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kserokopia ważnego dowodu tożsamości
  • kserokopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe
  • kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    21-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wolsztynie
    5 Stycznia 5
    64-200 Wolsztyn – pokój nr 63

Inne informacje: