Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Raciborzu

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • główny księgowy
  • Zespole ds. finansowo-księgowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W RACIBORZU
    47-400 RACIBÓRZ, UL. KATARZYNY 6

Miejsce wykonywania pracy:

  • Racibórz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie i aktualizowanie dokumentów wewnętrznych regulujących obszar rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki, w tym szczególności zasad (polityki) rachunkowości, Zakładowego Planu Kont, instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie pełnej księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami o finansach publicznych i o rachunkowości, z uwzględnieniem budżetu jednostki w układzie zadaniowym,
  • opracowywanie planu finansowego i dysponowanie środkami budżetowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami i planem finansowym jednostki,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych, w tym w układzie zadaniowym oraz sprawozdań finansowych,
  • prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań finansowych oraz rozliczeń publiczno-prawnych (ZUS,US i inne)
  • sprawowanie nadzoru nad gospodarką finansową i realizacja systemu kontroli zarządczej z obszaru rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki,
  • obsługa programów: bankowość elektroniczna – VideoTel, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa – Trezor, programów finansowo – księgowych i płacowych, obsługa Płatnika, BUZA.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • • Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Inspektoratu.
    • Kontakt z klientem zewnętrznym
    • Praca pod presją czasu

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy biurowej z wyposażeniem komputerowym

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie średnie ekonomiczne bądź inne zgodne z art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 885 z późn.zm.)
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego lub 6 lat doświadczenia zawodowego w księgowości (średnie) / 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości (wyższe)
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
    • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
    • nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe;
    • posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
    • znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów z zakresu rachunkowości finansów publicznych, podatków i ubezpieczeń społecznych oraz zamówień publicznych;
    • znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
    • znajomość przepisów i umiejętności zastosowania w praktyce ustawy o Służbie Cywilnej;
    • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office) i praktyczna znajomość obsługi programów: VideoTel, TREZOR, BUZA. Płatnik, Kadry i płace PROGRAM;
    • rzetelność i terminowość.

wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B;
  • doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych;
  • samodzielność i wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających staż pracy,

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    25-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    KATARZYNY 6
    47-400 RACIBÓRZ
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    KATARZYNY 6
    47-400 RACIBÓRZ

Inne informacje:

    • Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
    • Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
    • Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

    Dodatkowe informacje: pod numerem telefonu: 32 415 49 03