Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

  • Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • główny księgowy
  • do spraw Główny Księgowy
  • Zespole ds. finansowo-księgowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Szarych Szeregów 7
    10-072 Olsztyn

Miejsce wykonywania pracy:

  • Olsztyn
  • Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Szarych Szeregów 7
    10-072 Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rachunkowości jednostki oraz pełnej księgowości i rozliczeń finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • prowadzenie gospodarki finansowej, w tym sporządzanie planów finansowych oraz niezbędnych zmian w tym zakresie;
  • sporządzanie wymaganej sprawozdawczości budżetowej z wykonania planów oraz analiz dot. realizacji wydatków budżetowych;
  • sporządzanie list płac i przelewów dot. wypłat z list płac, prowadzenie spraw z zakresu ZUS oraz rozliczanie podatku dochodowego pracowników;
  • sporządzanie rocznego bilansu i opracowywanie projektu budżetu na podstawie analizy wykonania budżetu;
  • sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałową i mieniem Inspektoratu.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa związana głównie z wykonywaniem czynności w pozycji siedzącej przy biurku i komputerze, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, samodzielny gabinet, praca przy oświetleniu sztucznym, umiejętność prowadzenie samochodu

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – budynek jednopiętrowy, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
    – gabinet zlokalizowana na parterze,

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe wyższe lub średnie ekonomiczne, zgodne z art.54 ust.2pkt.5 ustawy o finansach publicznych
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego : 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych w przypadku posiadania wykształcenia wyższego lub 6 lat doświadczenia zawodowego w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych w przypadku wykształcenia średniego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o finansach publicznych
    • znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych
    • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
    • znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych
    • znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej
    • znajomość przepisów z zakresu podatków i ubezpieczeń społecznych
    • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
    • niekaralność przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
    • posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego
    • prawo jazdy kategorii B
    • rzetelność i odpowiedzialność

wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi oprogramowania Symfonia
  • umiejętność obsługi programu Płatnik
  • umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
  • praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie o posiadaniu znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    31-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    Szarych Szeregów 7
    10-072 Olsztyn
    z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – Główny Księgowy”

Inne informacje:


    • w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
    • dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu.
    własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą
    • list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem,
    • osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione listownie,
    • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
    • po zakończeniu naboru oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od obsadzenia stanowiska.
    • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 524 14 87 w godz. 7.30 – 14.30