Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw rozbudowy systemu zarządzania K-GESUT
- Wydziale Mapy Zasadniczej oraz GESUT w Departamencie Geodezji , Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowuje założenia architektoniczne, analityczne, techniczne oraz wymagania funkcjonalne produktów z rozbudową systemu zarządzania K-GESUT, integracją i standaryzacją baz danych oraz systemów w zakresie Projektu K-GESUT, w tym opracowuje specyfikacje techniczne, plany wdrożeniowe, plany testów
- Bezpośrednio współpracuje z wykonawcami zewnętrznymi zamówień publicznych związanych z rozbudową systemu zarządzania K-GESUT, integracją i standaryzacją baz danych oraz systemów w zakresie Projektu K-GESUT (w tym uczestniczy w odbiorach i testach produktów).
- Uzgadnia z jednostkami administracji publicznej warunki techniczne i organizacyjne związane z rozbudową systemu zarządzania K-GESUT, integracją i standaryzacją baz danych oraz systemów w zakresie Projektu K-GESUT.
- Prowadzi dokumentację techniczną Projektu K-GESUT, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
- Przygotowuje oraz przeprowadza, przy współpracy z komórką zamówień publicznych, postępowania o udzielenie zamówień publicznych, w celu dostawy towarów i zakupu usług dla Projektu K-GESUT.
- Współpracuje z zespołami Projektów ZSiN Faza II i CAPAP w zakresie wymagań i utrzymania produktów IT.
- Współpracuje z zespołami Projektów ZSiN Faza II i CAPAP w ramach Zespołu Rada Architektury.
- Opracowuje modele utrzymania wyników Projektu K-GESUT.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Praca w terenie (kontrole i odbiory).
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy polegającej na wykonywaniu pomiarów i obliczeń geodezyjnych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość technologii informatycznych oraz zagadnień technicznych i administracyjnych wykorzystywanych przy budowie systemów teleinformatycznych.
- Znajomość narzędzi do prowadzenia w systemach teleinformatycznych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu i mapy zasadniczej.
- Umiejętność posługiwania się językiem UML.
- Umiejętność posługiwania się narzędziem Enterprise Architect.
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.
- Praktyczna znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
wymagania dodatkowe
- Znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE2.
- Samodzielność, odpowiedzialność.
- Systematyczność, dokładność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- inne kopie dokumentów potwierdzających umiejętności i zdobyte kwalifikacje.
Termin składania dokumentów:
- 29-12-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Wspólna 2
00-926 Warszawa
Inne informacje:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Kandydaci i kandydatki niespełniający wymagań formalnych są informowani o odrzuceniu ofert, w miarę możliwości na bieżąco, jednak nie później niż bezpośrednio po opublikowaniu wyniku naboru.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 8280 lub 8354.