Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • do spraw rozbudowy systemu zarządzania K-GESUT
  • Wydziale Mapy Zasadniczej oraz GESUT w Departamencie Geodezji , Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje założenia architektoniczne, analityczne, techniczne oraz wymagania funkcjonalne produktów z rozbudową systemu zarządzania K-GESUT, integracją i standaryzacją baz danych oraz systemów w zakresie Projektu K-GESUT, w tym opracowuje specyfikacje techniczne, plany wdrożeniowe, plany testów
  • Bezpośrednio współpracuje z wykonawcami zewnętrznymi zamówień publicznych związanych z rozbudową systemu zarządzania K-GESUT, integracją i standaryzacją baz danych oraz systemów w zakresie Projektu K-GESUT (w tym uczestniczy w odbiorach i testach produktów).
  • Uzgadnia z jednostkami administracji publicznej warunki techniczne i organizacyjne związane z rozbudową systemu zarządzania K-GESUT, integracją i standaryzacją baz danych oraz systemów w zakresie Projektu K-GESUT.
  • Prowadzi dokumentację techniczną Projektu K-GESUT, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Przygotowuje oraz przeprowadza, przy współpracy z komórką zamówień publicznych, postępowania o udzielenie zamówień publicznych, w celu dostawy towarów i zakupu usług dla Projektu K-GESUT.
  • Współpracuje z zespołami Projektów ZSiN Faza II i CAPAP w zakresie wymagań i utrzymania produktów IT.
  • Współpracuje z zespołami Projektów ZSiN Faza II i CAPAP w ramach Zespołu Rada Architektury.
  • Opracowuje modele utrzymania wyników Projektu K-GESUT.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
    Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
    Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
    Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
    Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
    Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe geodezyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w pracy polegającej na wykonywaniu pomiarów i obliczeń geodezyjnych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość technologii informatycznych oraz zagadnień technicznych i administracyjnych wykorzystywanych przy budowie systemów teleinformatycznych.
    • Znajomość narzędzi do prowadzenia w systemach teleinformatycznych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu i mapy zasadniczej.
    • Umiejętność posługiwania się językiem UML.
    • Umiejętność posługiwania się narzędziem Enterprise Architect.
    • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.
    • Praktyczna znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych.
    • Umiejętność redagowania pism urzędowych.

wymagania dodatkowe

  • Znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE2.
  • Samodzielność, odpowiedzialność.
  • Systematyczność, dokładność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • inne kopie dokumentów potwierdzających umiejętności i zdobyte kwalifikacje.

Termin składania dokumentów:

    29-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    Wspólna 2
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem „Ogłoszenie nr 176322 – główny specjalista GI/MZUT/K-GESUT/5”

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
    Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
    Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
    Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
    Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
    Kandydaci i kandydatki niespełniający wymagań formalnych są informowani o odrzuceniu ofert, w miarę możliwości na bieżąco, jednak nie później niż bezpośrednio po opublikowaniu wyniku naboru.
    Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
    W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 479 lub 478.