Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • do spraw dostosowania danych do wymagań Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach i tworzenia ZSIN
  • w Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków w Departamencie Informacji o Nieruchomościach

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizuje zadania objęte projektem ZSIN – faza II związane z dostosowaniem danych EGiB oraz RCiWN do wymagań ZSIN, w tym przygotowuje projekty wniosków i opisów przedmiotu zamówienia dotyczących zamówień publicznych, w szczególności weryfikuje pod względem merytorycznym dokumenty przetargowe oraz uczestniczy w postępowaniach o udzielenie zamówienia.
  • Nadzoruje wykonawców zamówień dot. dostosowania danych objętych projektem ZSIN – Faza II oraz współpracuje z organami Służby Geodezyjnej i Kartograficznej w celu zapewnienia terminowej realizacji zobowiązań zamawiającego oraz wdrożenia ZSIN. Wspiera proces zarządzania ryzykiem, jakością, komunikacją i konfiguracją w Projekcie ZSIN- Faza II.
  • Przygotowuje projekty stanowisk Głównego Geodety Kraju dotyczące stosowania przepisów ustawyPrawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych do tej ustawy w zakresie dotyczącym realizacji projektu ZSIN-Faza II.
  • Opiniuje projekty aktów prawnych w celu zapewnienia ich koordynacji z wymaganiami i funkcjonalnościami ZSIN.
  • Nadzoruje publikowanie danych zdeponowanych w Centralnym Repozytorium w ramach projektu ZSIN-Faza II oraz nadzoruje sposób wykorzystania narzędzi do udostępniania danych.
  • Współdziała i monitoruje inicjatywy regionalne dot. modernizacji ewidencji gruntów i budynków w celu zapewnienia ich komplementarności z projektem ZSIN-Faza II.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
    – Praca w warunkach narażenia na stres.
    – Wyjazdy służbowe.
    – Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
    – Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
    – Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
    – Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
    – Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe geodezyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii, w szczególności w obszarze ewidencji gruntów i budynków, w tym nie mniej niż 2 lata w administracji geodezyjnej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami powiązanymi.
    • Bardzo dobra znajomość standardów technicznych dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz nieruchomości.
    • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
    • Znajomość zagadnień dotyczących projektów finansowanych ze środków UE.
    • Samodzielność i odpowiedzialność.
    • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej.
    • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.

wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość metodyk zarządzania projektami PRINCE 2.
  • Posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2.
  • Znajomość języka SQL.
  • Znajomość narzędzi klasy GIS.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość standardu UML 2.0.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje odnośnie pracy wykonanej na podstawie umowy zlecenia wraz z okresami pracy, certyfikaty językowe itp.)

Termin składania dokumentów:

    17-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem „Ogłoszenie nr 180790 – główny specjalista KN/EGB/ZSIN/3.4”

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
    Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
    Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
    Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
    Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
    Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
    W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.