Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • w Wydziału Kontroli Zarządczej i Analiz w Biurze Kontroli i Audytu Wewnętrznego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Sprawiedliwości
    Al. Ujazdowskie 11
    00-950 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie i organizowanie działań w Ministerstwie Sprawiedliwości w zakresie prowadzenia ewidencji organów pomocniczych funkcjonujących w Ministerstwie Sprawiedliwości oraz tych, w których uczestniczą przedstawiciele Ministerstwa Sprawiedliwości,
  • koordynowanie i opracowanie na potrzeby Kierownictwa Ministerstwa Sprawiedliwości i Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości sprawozdań, informacji i dokumentów z zakresu kontroli zarządczej,
  • koordynowanie wdrażania podejścia procesowego w Ministerstwie Sprawiedliwości (ze szczególnym uwzględnieniem realizacji kluczowych zadań urzędu),
  • udział w pracach planistycznych Ministerstwa Sprawiedliwości na kolejne lata na podstawie zatwierdzonych przez Kierownictwo MS i Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości informacji o celach komórki organizacyjnej (wynikających z planu działalności dla działu administracji rządowej – sprawiedliwość), w tym organizowanie spotkań roboczych, uzgodnień międzyresortowych,
  • udział w procesie sporządzenia oświadczenia o stanie kontroli zarządczej MS, w tym analiza informacji dostępnych w czasie sporządzania oświadczeń pochodzących z samooceny kontroli zarządczej za poprzedni rok w Ministerstwie, monitoringu realizacji celów i zadań, procesu zarzadzania ryzykiem, audytu wewnętrznego, kontroli wewnętrznych i zewnętrznych oraz innych źródeł informacji.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca z komputerem powyżej 4 godzin dziennie,
    – permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)
    lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zadań związanych z kontrolą zarządczą w administracji publicznej.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
    • wiedza z zakresu zarządzania w administracji publicznej, finansów publicznych, zwłaszcza w kontekście przepisów dot. kontroli zarządczej,
    • wiedza z zakresu metod pomiaru efektywności i sprawności funkcjonowania urzędu administracji publicznej,
    • umiejętność obsługi pakietu Office i programów do mapowania procesów (np. MS Visio),
    • wiedza z zakresu zarządzania procesami bądź projektami,
    • zorientowanie na osiąganie celów,
    • doskonalenie zawodowe,
    • identyfikacja z misją urzędu,
    • pozytywne podejście do klienta,
    • otwartość na zmiany,
    • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność,
    • asertywność,
    • myślenie analityczne.

wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami lub zarządzania procesami.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego),
  • kopia dokumentu określonego w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695), potwierdzająca znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (fakultatywnie),
  • w przypadku składania dyplomu ukończenia Krajowej Szkoły Administracji Publicznej należy złożyć dodatkowo zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego wydane przez KSAP, jeśli z treści dyplomu ukończenia KSAP nie wynika, że absolwent Szkoły posiada znajomość tego języka,
  • kandydatki/kandydaci, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie zostaną poddani procedurze sprawdzającej,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    13-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Sprawiedliwości
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Al. Ujazdowskie 11
    00-950 Warszawa
    Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 3935,06 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 2,1)

    Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, sprawdzian umiejętności oraz rozmowa kwalifikacyjna.

    Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).

    Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.

    Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl

    Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.

    Informacje dodatkowe pod nr tel. (22) 52 12 743.