Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw kontroli i postępowań administracyjnych
- w Wydziale Spraw Obronnych w Departamencie Bezpieczeństwa Telekomunikacyjnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul. M. Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych Prezesa UKE w sprawach dotyczących wykonywania przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego określonych w ustawie Prawo telekomunikacyjne;
- prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie skarg uprawnionych podmiotów, sądów lub prokuratorów na przedsiębiorców telekomunikacyjnych, w związku z realizacją przez nich ustawowych obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego;
- wykonywanie czynności kontrolnych w ramach kontroli przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonych przez Departament w zakresie wypełniania obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego;
- zbieranie, kontrolowanie poprawności i analizowanie informacji przekazywanych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych związanych z udostępnieniem lub odmową udostępnienia uprawnionym podmiotom, sądom i prokuratorom danych objętych tajemnicą telekomunikacyjną;
- zbieranie, kontrolowanie poprawności i analizowanie informacji przekazywanych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych dotyczących reprezentacji i umów powierzenia wykonywania obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz cykliczne przygotowywanie ich zestawień i przekazywanie ich uprawnionym organom administracji publicznej;
- udział w przygotowywaniu projektów decyzji Prezesa UKE, wydawanych w przypadku wystąpienia sytuacji szczególnych zagrożeń, ograniczających zakres świadczonych usług lub nakładających dodatkowe obowiązki na operatorów pocztowych i przedsiębiorców telekomunikacyjnych;
- udział w przygotowywaniu projektów odpowiedzi na korespondencję kierowaną do Prezesa UKE, dotyczącą obowiązków przedsiębiorców telekomunikacyjnych na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego;
- udział w opracowywaniu informacji, analiz i sprawozdań dotyczących realizacji przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych zadań i obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie;
– permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
– możliwość poruszania się po budynku, w którym znajdują się windy/podjazdy;
– praca na szóstym piętrze w pokoju, który nie jest klimatyzowany;
– toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku;
– narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy;
– praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe z zakresu nauk technicznych;
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowisku związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych;
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustaw:Prawo telekomunikacyjne, Kodeks postępowania administracyjnego, o zarządzaniu kryzysowym,o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej wraz z aktami wykonawczymi dotyczącymi planowania i realizacji zadań obronnych przez cywilne instytucje państwowe;
- wiedza z zakresu budowy i eksploatacji systemów urządzeń telekomunikacyjnych;
- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce;
- posiadanie kompetencji w zakresie: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowisku związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 11-04-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Administracji i Kadr
ul. M. Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa
z dopiskiem „Główny specjalista – DBT/WSO/3”
Inne informacje:
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do udziału w naborze.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań formalnych (w tym brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) i koniecznych nie będą rozpatrywane.
W razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania
w placówce pocztowej.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata zostaną zniszczone.
Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
– sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
– test wiedzy;
– test kompetencyjny;
– rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 283 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.