Izba Skarbowa w Katowicach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Trzecim Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Zawiercie
- Urząd Skarbowy w Zawierciu
ul. Leśna 8
42-400 Zawiercie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie podatku VAT,
- badanie zasadności zwrotu podatku VAT oraz prowadzenie czynności sprawdzających w tym zakresie,
- opracowywanie projektów decyzji, postanowień i innej korespondencji, związanych z prowadzonymi postępowaniami,
- ewidencjonowanie dokumentów w programach: Poltax, Biblioteka Akt, E-orus, Ewidencje.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
– obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
– użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
– kontakt z klientem zewnętrznym.
– stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku Urzędu, praca związana z koniecznością poruszania się po budynku (3 kondygnacje),
– bariery architektoniczne: podjazd przy wejściu do budynku oraz winda-platforma umożliwiają osobom z niepełnosprawnością ruchową dostęp wyłącznie na parter budynku, brak wind na wyższe kondygnacje, węzeł sanitarny nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych,
– budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie w pracy w skarbowości – co najmniej 1 rok,
- znajomość przepisów prawa podatkowego,
- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi programów komputerowych- Word, Excel.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze,
- ukończone studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub skarbowości,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Termin składania dokumentów:
- 07-04-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Skarbowy
ul. Leśna 8
42-400 Zawiercie
z dopiskiem: „Oferta pracy – PP3”
Inne informacje:
- Warunkiem spełnienia wymogów formalnych jest spełnienie wymagań określonych w ogłoszeniu, złożenie lub nadesłanie w terminie wszystkich ww. dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń.
Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu oraz niespełniające wymogów formalnych zostaną odrzucone.
Postępowanie rekrutacyjne składać się będzie z dwóch etapów: części pisemnej (test sprawdzający wiedzę) oraz ustnej (rozmowa kwalifikacyjna).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2115,57 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-32) 672-27-05, wew. 206.