Izba Skarbowa w Katowicach

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • w Trzecim Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa
    ul. Damrota 25
    40-022 Katowice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Zawiercie
  • Urząd Skarbowy w Zawierciu
    ul. Leśna 8
    42-400 Zawiercie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie podatku VAT,
  • badanie zasadności zwrotu podatku VAT oraz prowadzenie czynności sprawdzających w tym zakresie,
  • opracowywanie projektów decyzji, postanowień i innej korespondencji, związanych z prowadzonymi postępowaniami,
  • ewidencjonowanie dokumentów w programach: Poltax, Biblioteka Akt, E-orus, Ewidencje.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
    – obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
    – użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
    – kontakt z klientem zewnętrznym.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku Urzędu, praca związana z koniecznością poruszania się po budynku (3 kondygnacje),
    – bariery architektoniczne: podjazd przy wejściu do budynku oraz winda-platforma umożliwiają osobom z niepełnosprawnością ruchową dostęp wyłącznie na parter budynku, brak wind na wyższe kondygnacje, węzeł sanitarny nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych,
    – budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących oraz niesłyszących i głuchoniemych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • doświadczenie w pracy w skarbowości – co najmniej 1 rok,
    • znajomość przepisów prawa podatkowego,
    • umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
    • zdolność analitycznego myślenia,
    • umiejętność pracy pod presją czasu,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętność obsługi programów komputerowych- Word, Excel.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze,
  • ukończone studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub skarbowości,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.

Termin składania dokumentów:

    07-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Skarbowy
    ul. Leśna 8
    42-400 Zawiercie
    z dopiskiem: „Oferta pracy – PP3”

Inne informacje:

    Warunkiem spełnienia wymogów formalnych jest spełnienie wymagań określonych w ogłoszeniu, złożenie lub nadesłanie w terminie wszystkich ww. dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń.
    Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu oraz niespełniające wymogów formalnych zostaną odrzucone.
    Postępowanie rekrutacyjne składać się będzie z dwóch etapów: części pisemnej (test sprawdzający wiedzę) oraz ustnej (rozmowa kwalifikacyjna).
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania.
    Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2115,57 zł.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-32) 672-27-05, wew. 206.