Izba Skarbowa w Szczecinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw do spraw egzekucji-egzekutor
  • w Pierwszym Referacie Egzekucji Administracyjnej EA1

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1-2
    70-525 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Szczecin
  • Pierwszy Urząd Skarbowy w Szczecinie
    ul. Michała Drzymały Nr 5,
    70-217 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa wpływających tytułów wykonawczych/ zarządzeń zabezpieczenia, wykonywanie czynności egzekucyjnych związanych ze stosowaniem środków egzekucyjnych na podstawie tytułów wykonawczych,
  • sporządzanie rzetelnej dokumentacji wykonywanych czynności oraz sporządzenie raportów o niemożności dokonania czynności z podaniem przyczyny. Bieżące i rzetelne ewidencjonowanie danych w podsystemie EGAPOLTAX dotyczących wykonywanych czynności egzekucyjnych w celu zapewnienia kompletności, aktualności i rzetelności baz danych,
  • współpraca z wierzycielami w zakresie egzekwowanych zaległości, przygotowywanie i kierowanie korespondencji i wyjaśnień w zakresie toczącego się postępowania egzekucyjnego oraz współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie przeniesienia odpowiedzialności, przekazywania informacji wskazujących na przychody ze źródeł nieujawnionych,
  • gromadzenie informacji o zobowiązanych niezbędnych do prowadzenia egzekucji, zawartych w zasobach ewidencyjnych Urzędu, w innych komórkach organizacyjnych Urzędu oraz kierowanie żądań, informacji i wyjaśnień do podmiotów zewnętrznych, analizowanie przebiegu postępowania egzekucyjnego i podejmowanie działań zmierzających do likwidacji zaległości,
  • dokonywanie rozliczeń przelewów bankowych dotyczących wyegzekwowanych kwot oraz dokonywanie wpłat zainkasowanych od zobowiązań,
  • orzekanie w postępowaniu egzekucyjnym i zabezpieczającym,
  • w sprawach przydzielonych kilku osobom zapewnienie w pierwszej kolejności prawidłowej realizacji zadań zgodnie z zakresem obowiązków, uprawnień, zadań, kompetencji i odpowiedzialności pracownika oraz podejmowanie pozostałych zadań odpowiednio do bieżących potrzeb rejonu,
  • obsługa wszelkich prac biurowych związanych z likwidacją tytułów wykonawczych oraz danych do sprawozdawczości, obsługa korespondencji w programie kancelaryjnym (Biblioteka Akt).

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – kontakty z zobowiązanymi w związku z podejmowanymi czynności egzekucyjnymi oraz kontakty z wierzycielami i innymi organami egzekucyjnymi.
    – praca w terenie,
    – nietypowe godziny pracy,
    – permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • 1) stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe.
    2) oświetlenie sztuczne i naturalne;
    3) stanowisko na II piętrze budynku;
    4) brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych;
    5) brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów: ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu postępowania cywilnego i Ordynacji podatkowej,
    • samodzielność,
    • inicjatywa,
    • odpowiedzialność,
    • umiejętność przedstawienia racji,
    • umiejętność argumentowania,
    • łatwość komunikacji,
    • opanowanie i taktowne postępowanie,
    • umiejętność łagodzenia konfliktów.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność obsługi systemu EGAPOLTAX, POLTAX, POLTAX2B, CZM, LEX,
  • oświadczenie w pracy w obszarze egzekucji administracyjnej do 1 roku.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności kandydata określone w wymaganiach niezbędnych i dodatkowych.

Termin składania dokumentów:

    06-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Roosevelta 1/2
    70-525 Szczecin (lub osobiście w kancelarii, pok. 28)
    z dopiskiem ‘’oferta pracy w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Szczecinie”.

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Wynagrodzenie na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: 2421,00 zł brutto z wyłączeniem pochodnych.

    Oferty otrzymane po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

    Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Do składania ofert zapraszamy osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91-48-03-492.