Izba Skarbowa w Warszawie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw ewidencji i rejestracji
  • w Drugim Dziale Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa
    ul. A. Felińskiego 2B
    01-513 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • Pierwszy Urząd Skarbowy
    Warszawa- Śródmieście
    ul. Lindleya 14
    02-013 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ewidencjonowanie danych w Centralnym Rejestrze Podmiotów Krajowej Ewidencji Podatników (CRP KEP) w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych w tym zakresie;
  • weryfikowanie oraz wprowadzanie do systemów informatycznych danych ze zgłoszeń identyfik. oraz aktualiz., zgłoszeń rejestr. podatników VAT, wystawianie potwierdzeń nadania NIP i potwierdzeń rejestracji w VAT (UE) oraz innych potwierdzeń zidentyfik. podmiotu jako podatnika VAT lub zarejestr. do procedury szczególnej w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych w tym zakresie;
  • prowadzenie postępowań w celu odmowy nadania NIP, unieważnienia oraz uchylenia numeru NIP;
  • prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie właściwości rzeczowej komórki w celu weryfikacji danych rejestracyjnych oraz monitorowania prawidłowości wypełniania obowiązków podatkowych;
  • bieżące ewidencjonowanie prowadzonych spraw (wezwania dot. zgłoszeń identyfikacyjnych i aktualizacyjnych, ZAP-3 i NIP-7, NIP-8, NIP-2), pism, postanowień i decyzji w celu monitorowania ich załatwienia;
  • sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu funkcjonowania stanowiska w celu dostarczenia informacji dla potrzeb Kierownictwa Urzędu i innych instytucji oraz prowadzenie wymaganych na stanowisku ewidencji i rejestrów w celu monitorowania załatwianych spraw;
  • prowadzenie analizy ryzyka podmiotów rejestrujących się, wypełnianie kart KORRP w celu weryfikacji danych rejestracyjnych oraz monitorowania prawidłowości wypełniania obowiązków podatkowych;

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Warunki pracy spełniają wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno – biurowego.
    Stanowisko pracy wyposażone w komputer z dostępem do innego sprzętu biurowego (niszczarki, drukarki). Winda oraz toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia;
    • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny);
    • dobra znajomość przepisów prawa podatkowego, procesowego i materialnego oraz ustawy o służbie cywilnej;

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne;

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie rocznego doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej;

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    14-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    ul. A. Felińskiego 2B
    01-513 Warszawa

    z dopiskiem
    I U.S. W-wa Śródmieście
    Ogłoszenie nr 180755

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
    Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.

    Prosimy o zaznaczanie na przesyłanych dokumentach numeru ogłoszenia na jakie składana jest oferta.

    Oferty niekompletne oraz nadane po terminie nie będą rozpatrywane /decyduje data stempla pocztowego/.

    ŻYCIORYS, LIST MOTYWACYJNY POWINNY ZAWIERAĆ ORYGINALNY PODPIS KANDYDATA. WSZYSTKIE SKŁADANE OŚWIADCZENIA POWINNY BYĆ OPATRZONE BIEŻĄCĄ DATĄ ORAZ ZAWIERAĆ ORYGINALNY PODPIS KANDYDATA.
    Ze złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego.

    W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
    Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
    http://www.warszawa.apodatkowa.gov.pl/izba-skarbowa-w-warszawie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem: 22 58 46 108.