Izba Skarbowa w Zielonej Górze

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw orzecznictwa w sprawach związanych z działalnością gospodarczą
  • w Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa
    ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
    65-454 Zielona Góra

Miejsce wykonywania pracy:

  • Nowa Sól
  • Nowa Sól
    Urząd Skarbowy
    ul. Staszica 1
    67-100 Nowa Sól

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie: podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatków pośrednich w celu ustalenia lub określenia należności podatkowych,
  • prowadzenie postępowań w sprawie odpowiedzialności spadkobierców za zobowiązania podatkowe spadkodawcy, a także odpowiedzialności podatkowej wspólników spółek, o których mowa w art. 115 par. 1 ustawy Ordynacja podatkowa,
  • badanie zasadności zwrotu podatku,
  • prowadzenie postępowań w sprawie cen,
  • sporządzanie wniosków o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych,
  • sporządzanie zawiadomień o naruszeniu przepisów prawa podatkowgo,
  • ewidencjonowanie decyzji i postanowień w sprawie ustalenia lub określenia należności podatkowych w zakresie: podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatków pośrednich w systemie inform majątkowych w systemie informatycznym: POLTAX, BIBLIOTEKA AKT, CZM.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych lub przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach,

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca przy komputerze

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne lub ogólnokształcące
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym, ustawy o podatku od towarów i usług, zagadnień z zakresu wewnątrzwspólnotowego prawa podatkowego.
    • dokładność i systematyczność,
    • umiejetność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji,
    • umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
    • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
    • umiejętność redagowania pism,
    • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadania,
    • wnikliwość i rzetelność,

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze lub studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości,
  • umiejętność obsługi programu komputerowego BIBLIOTEKA AKT, POLTAX, KONTROLA,
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks spółek handlowych, Kodeks cywilny, ustawa o rachunkowości,
  • umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,
  • umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, programy do prezentacji)
  • umiejętnosć planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    16-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
    65-454 Zielona Góra

Inne informacje:

    „W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu e-mailem lub telefonicznie. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny i czytelny podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie BIP Izby www.bip.iskarb.pl w zakładce „Ogłoszenia o pracy”). Życiorys, list motywacyjny powinny być czytelnie i własnoręcznie podpisane. Oferty dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym podczas naboru, oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 68 456 07 60”
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.