Izba Skarbowa we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw Działu Egzekucji Administracyjnej
- w Dziale Egzekucji Administracyjnej w Urzędzie Skarbowym Wrocław-Krzyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
- Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki
ul. Sztabowa 100
53-310 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych,
- przydzielanie i odbieranie służby poborcom, kontrolowanie przydzielonych służb pod względem merytorycznym oraz kontrolowanie i nadzorowanie innych zadań powierzonych poborcom skarbowym ustawą o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- pozyskiwanie informacji o majątku i źródłach przychodu zobowiązanych, wobec których toczy się postępow. egzekucyjne, stosowanie środków egzekucyjnych przewidzianych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i dokumentowanie ich stosow. w aktach sprawy a także wprowadzanie podejmowanych czynności, środków egzek. i pozyskanych inform. do podsystemu EGAPOLTAX,
- rozliczanie uzyskanych kwot z tytułu zastosowanych środków egzekucyjnych oraz przekazywanie ich na rzecz wierzycieli,
- dokonywanie ustaleń niezbędnych do prowadzonego postępowania egzekucyjnego w siedzibie zobowiązanego, kontrola dłużnika zajętej wierzytelności w jego siedzibie, a także występowanie w imieniu Naczelnika Urzędu Skarbowego przed organami sadowymi w sprawach o wyjawienie majątku oraz organami administracji publicznej,
- udzielanie pomocy obcemu państwu oraz korzystanie z jego pomocy przy dochodzeniu należności pieniężnych,
- prowadzenie egzekucji z nieruchomości,
- wydawanie orzeczeń oraz rozpatrywanie środków zaskarżenia składanych w toku postępowania egzekucyjnego przez zobowiązanych i wierzycieli, a także sporządzanie pism związanych z prowadzonym postępowaniem egzekucyjnym.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca biurowa,
– praca w siedzibie urzędu, w siedzibie zobowiązanego,
– praca jednozmianowa w porze dziennej.
-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,
– narzędzia pracy – komputer stacjonarny i sprzęt biurowy,
– praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
– budynek wielokondygnacyjny wyposażony w windę,
– budynek urzędu dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– parking przy budynku urzędu.
Inne
brak
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu egzekucji administracyjnej,
- kompetencje psychologiczne poparte asertywnością w kontaktach z dłużnikami,
- umiejętność racjonalnej organizacji pracy własnej,
- umiejętność argumentowania.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne w zakresie doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów, które potwerdzają wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia
Termin składania dokumentów:
- 09-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul.Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław
lub osobiście:kancelaria piętro 0/pok.08
Inne informacje:
- Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu) oraz numer ogłoszenia.
W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczeń z poz. „wymagane dokumenty i oświadczenia”. List motywacyjny oraz oświadczenia kandydatów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, w przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Skarbowej
we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Skarbowej we Wrocławiu www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl
Metody i techniki naboru:
– test wiedzy,
– rozmowa kwalifikacyjna.
Kwota minimalnego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wynosi
2.248,61 brutto.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 71 79-85-240
(sprawy dotyczące zadań na stanowisku), 71 36-52-714 (sprawy organizacyjne i formalne).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.