Izba Skarbowa we Wrocławiu

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw czynności sprawdzających
  • w Drugim Referacie Czynności Sprawdzających w Urzędzie Skarbowym Wrocław-Krzyki

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wrocław
  • Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki
    ul. Sztabowa 100
    53-310 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie wstępnej formalnej i merytorycznej weryfikacji deklaracji i innych dokumentów składanych przez podatników i płatników i w razie stwierdzenia nieprawidłowości wzywanie do ich usunięcia bądź złożenia wyjaśnień, tworzenie i zatwierdzanie rejestrów
  • przeprowadzanie czynności sprawdzających w odniesieniu do dokumentów składanych przez podatników i płatników
  • prowadzenie rejestrów i współuczestniczenie w przygotowaniu sprawozdań i analiz w ramach właściwości rzeczowej komórki
  • udzielanie informacji z zakresu stosowania przepisów prawa podatkowego
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • sporządzanie zawiadomień o naruszeniu przepisów prawa podatkowego

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca biurowa,
    – praca w siedzibie urzędu,
    – bezpośredni kontakt z klientem,
    – praca jednozmianowa w porze dziennej.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,
    – narzędzia pracy – komputer stacjonarny i sprzęt biurowy,
    – praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
    – budynek wielokondygnacyjny wyposażony w windę,
    – budynek urzędu dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – parking przy budynku urzędu.

    Inne
    brak

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego;
    • umiejętność redagowania pism;
    • umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji;
    • komunikatywność.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne. studia podyplomowe w zakresie prawa podatkowego
  • przeszkolenie z obsługi programów komputerowych: POLTAX, BIBLIOTEKA AKT, KONTROLA, SPED
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji skarbowej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie dokumentów, które potwierdzają wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego

Termin składania dokumentów:

    25-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław
    lub osobiście: kancelaria piętro 0/pok. 05

Inne informacje:

    Oferty można składać także w formie elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.

    Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru.
    Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu) oraz numer ogłoszenia.
    W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczeń z poz. „wymagane dokumenty i oświadczenia”. List motywacyjny oraz oświadczenia kandydatów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, w przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.
    Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
    Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Skarbowej
    we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Skarbowej we Wrocławiu www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl

    Metody i techniki naboru:
    – test wiedzy,
    – rozmowa kwalifikacyjna.

    Kwota minimalnego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wynosi
    2 810,76 brutto przy mnożniku kwoty bazowej wynoszącym 1,500.

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 71 33-89-306
    (sprawy dotyczące zadań na stanowisku), 71 36-52-714 (sprawy organizacyjne i formalne).
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.