Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

  • Komendant Główny Straży Granicznej
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw kancelaryjnych
  • w Wydziale Organizacji i Naboru Biura Kadr i Szkolenia Komendy Głównej Straży Granicznej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Główna Straży Granicznej
    Al. Niepodległości 100
    02-514 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów służbowych,
  • przekazywanie dokumentów służbowych funkcjonariuszom/pracownikom celem zapewnienia terminowej realizacji zadań służbowych,
  • kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji spraw zakończonych celem przekazania do archiwum,
  • udzielanie wykonawcom merytorycznym wskazówek odnośnie sposobu postępowania z dokumentacja służbową celem wyeliminowania ewentualnych niedociągnięć w zakresie realizacji strony formalnej wytwarzania i obiegu dokumentów,
  • prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli oraz elektronicznych nośników informacji celem prawidłowego funkcjonowania biura,
  • sprawdzanie doraźne rejestrów dokumentacji w celu porównania stanu faktycznego z ewidencyjnym oraz rozliczanie z pobranych dokumentów wykonawców merytorycznych odchodzących z komórki organizacyjnej,
  • prowadzenie bieżącej kontroli postępowań z dokumentami, które zostały udostępnione funkcjonariuszom i pracownikom BKiSz KGSG.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca samodzielna administracyjno-biurowa,
    – praca w siedzibie urzędu,
    – wysiłek fizyczny – praca z aktami,
    – permanentna obsługa klientów indywidualnych ( kontakty związane w celu nadawania oraz odbioru korespondencji kierowanej z /do BKiSz KGSG),
    – praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
    – narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
    – stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku,
    – niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów
    przy wejściu głównym, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami,
    – infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, winda, klatki schodowe, schody,
    – brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjnej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • komunikatywność,
    • umiejętność interpretacji przepisów,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • czytelny charakter pisma,
    • umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
    • pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    20-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Biuro Kadr i Szkolenia
    Komendy Głównej Straży Granicznej
    Al. Niepodległości 100
    02-514 Warszawa

Inne informacje:

    – wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 1700 zł. netto + dodatek za wysługę lat,
    – dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie,
    – oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data przyjęcia oferty
    w urzędzie lub data stempla pocztowego,
    – rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych
    w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,
    – kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
    – przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów,
    – oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.