Komenda Miejska Policji w Bytomiu

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • Zespołu Prezydialnego Komisariatu Policji II w Bytomiu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji w Bytomiu
    41-902 Bytom ul. Powstańców Warszawskich 74

Miejsce wykonywania pracy:

  • Bytom
  • Komisariat Policji II w Bytomiu ul.Chrzanowskiego 1a
    41-902 Bytom

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie całości zagadnienia związanego z obiegiem korespondencji w sekretariacie pionu prewencji pomiędzy Komisariatem Policji II w Bytomiu a Prokuraturą, Sądem i innymi instytucjami
  • prowadzenie dzienników, rejestrów
  • sporządzanie spisów archiwizacyjnych
  • przekazywanie materiałów do składnicy akt zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • rozliczanie pracowników z pobranej poczty i prowadzonych spraw
  • obsługa systemów informatycznych

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca w budynku Komisariatu Policji II w Bytomiu. Praca biurowa w pozycji siedzącej, w 8 godzinnym systemie pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Częste kontakty z funkcjonariuszami i pracownikami cywilnymi oraz petentami z zewnątrz. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku występują bariery architektoniczne, brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich.

    Inne
    Praca w zastępstwie za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o kluazuli poufne
    • znajomość zasad prowadzenia dzienników korespondencyjnych, dzienników podawczych
    • umiejętność samodzielnego realizowania zadań, planowania i organizowania pracy
    • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji Word, Excel, Open Office

wymagania dodatkowe

  • samodzielność
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • dyspozycyjność
  • znajomość ustawy o Policji w części dotyczącej stosunku służbowego
  • znajomość przepisów prawa pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Słuzbie Cywilnej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    18-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji
    Powstańców Warszawskich 74
    41-902 Bytom
    Zespół Kadr i Szkolenia

Inne informacje:

    Wynagrodzenie według mnożnika 0,934 tj. 1750,17zł ( brutto plus dodatek za wysługę lat ). Dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem Poczty Polskiej w Komendzie Miejskiej Policji w Bytomiu w terminie do dnia 18.09.2015r. Oferty zawierające dokumenty niepodpisane bądź niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji. Dokumenty prosimy dostarczać w kopertach z dopiskiem „Oferta zatrudnienia na zastępstwo na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego KP II Bytom – nie otwierać w sekretariacie”. Dokumenty nie podlegają zwrotowi.
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.