Komenda Miejska Policji w Kielcach

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw prezydialnych
  • w Wydziale Kadr, Szkolenia i Prezydialnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    os. Na Stoku 63 B, 25-437 Kielce

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Kielcach
  • Prowadzenie ewidencji aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji w Kielcach, bieżąca publikacja tych aktów w formie elektronicznej
  • Udział w przekazywaniu jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Kielcach w przypadku zmian kadrowych
  • Organizacja spotkań, odpraw służbowych i uroczystości z udziałem Komendanta Miejskiego Policji w Kielcach
  • Gromadzenie, aktualizacja i rozpowszechnianie resortowych aktów prawnych
  • Nadzór nad pracą sekretariatów jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Kielcach w zakresie pracy kancelaryjnej
  • Systematyczna aktualizacja, wycofywanie oraz archiwizowanie nieobowiązujących aktów prawnych
  • Bieżące śledzenie strony internetowej i BIP Komendy Miejskiej Policji w Kielcach i zgłaszanie uwag do zespołu redakcyjnego strony internetowej i BIP celem aktualizacji informacji znajdujących się na tych stronach

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – naturalne i sztuczne oświetlenie,
    – praca przy monitorze ekranowym poniżej dobowego czasu pracy,
    – praca na piętrze,
    – budynek nie posiada windy, podjazd dla osób niepełnosprawnych umożliwia dostanie się na parter budynku.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą sekretariatu
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o Policji
    • umiejętność sporządzania decyzji administracyjnych
    • umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel
    • wysoka asertywność

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • 2 lata doświadczenia w pracy związanej z obsługą sekretariatu

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie w pracy
  • podanie o przyjęcie do pracy napisane odręcznie

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    28-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji
    os. Na Stoku 63 B
    25-437Kielce

Inne informacje:

    Termin składania ofert upływa w dniu 28 maja 2016 r. (decyduje data wpływu do urzędu). Osoby spełniające wymagania zostaną powiadomione telefonicznie o zakwalifikowaniu do dalszego etapu postępowania. Do składania ofert zapraszamy również osoby niepełnosprawne, których stopień niepełnosprawności nie wyklucza realizacji wyżej opisanych zadań. Planowany termin zatrudnienia – czerwiec 2016 r.