Komenda Miejska Policji w Zamościu

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw kadrowych
  • w Zespole Kadr i Szkolenia

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Wyszyńskiego 2
    22-400 Zamość

Miejsce wykonywania pracy:

  • Zamość

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie akt osobowych policjantów
  • Prowadzenie spraw urlopowych policjantów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • Wydawanie, przyjmowanie i sprawdzanie wniosków o dopłaty do wypoczynku
  • Wykonywanie czynności dotyczących zaopatrywania Komendy w pieczęcie i stemple służbowe oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie
  • Sporządzanie list obecności dla policjantów i pracowników zajmujących kierownicze oraz samodzielne stanowiska
  • Wprowadzanie danych z zakresu działania Zespołu Kadr i Szkolenia do Systemu Wspomagania Obsługi Policji

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – Praca w systemie ośmiogodzinnym.
    – Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy.
    – Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrznego.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – Naturalne i sztuczne oświetlenie.
    – Praca na II piętrze.
    – Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, nie posiada windy i toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość obsługi komputera
    • Znajomość obowiązujących przepisów w tym ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej, rozporządzenia MSW w sprawie urlopów policjantów
    • Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
    • Komunikatywność, samodzielność
    • Udokumentowany staż pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej
    • Umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy

wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe
  • Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Kreatywność, mobilność, sumienność
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    28-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji
    Wyszyńskiego 2
    22-400 Zamość

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    – Wynagrodzenie zasadnicze: 1997,51 zł brutto plus dodatek z tytułu wysługi lat,

    -Oferty nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane, (decyduje data stempla pocztowego),

    Techniki i metody selekcji:
    – weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
    – ocena złożonych dokumentów,
    – test wiedzy z zakresu znajomości ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej, rozporządzenia MSW w sprawie urlopów policjantów,
    – rozmowa kwalifikacyjna.

    Osoby spełniające wymagania zostaną powiadomione telefonicznie o zakwalifikowaniu do dalszego etapu postępowania.

    Kandydaci/kandydatki nie zakwalifikowani/zakwalifikowane nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.

    Do składania ofert zapraszamy także osoby niepełnosprawne, których stopień niepełnosprawności nie wyklucza realizacji opisanych obowiązków.

    Oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.

    Oferty odrzucone mogą być odebrane do 30 stycznia 2016 roku, po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

    Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8°° do 15°° bezpośrednio w recepcji KMP w Zamościu lub przesłać pod adres:

    Komenda Miejska Policji w Zamościu
    ul. Wyszyńskiego 2
    22-400 Zamość

    z adnotacją na kopercie
    „ogłoszenie – inspektor Zespołu Kadr i Szkolenia”

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (84) 6771220, (84) 6771222.