Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie
- Komendant Powiatowy
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw organizacyjno – archiwalnych
- w Sekcji Kadrowo – Organizacyjnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Staszica 19
05-500 Piaseczno
Miejsce wykonywania pracy:
- Piaseczno
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizowanie zadań z zakresu planowania i sprawozdawczości pracy
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego
- opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
- nadzorowanie właściwego przygotowania materiałów do złożenia w archiwum oraz szkolenie w tym zakresie pracowników komendy wykonujących czynności związane z archiwizacją dokumentów w Komendzie Powiatowej PSP w Piasecznie
- sporządzanie rocznych sprawozdań z ruchu akt w archiwum Komendy Powiatowej PSP w Piasecznie oraz zbiorczych sprawozdań komendy
- sporządzanie wniosków na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej Komendy Powiatowej PSP, której minął okres przechowywania
- prowadzenie bieżącego instruktażu w zakresie spraw kancelaryjnych, a w szczególności prawidłowego stosowania instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej PSP w Piasecznie;
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Piasecznie
Praca na 2 piętrze – brak wind, podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie
obsługa komputera, urządzeń biurowych – fax, niszczarka, laminarka, gilotyna, ksero, telefon.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o Służbie Cywilnej
- doświadczenie w pracy biurowej
- dobra znajomość oprogramowania: MS Windows, edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, oprogramowania do prezentacji, oraz obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność przygotowywania pism urzędowych z zastosowaniem przepisów prawnych
- umiejętność sprawnej organizacji pracy
- terminowość i dokładność
- rzetelność i sumienność
- samodzielność i kreatywność oraz zdyscyplinowanie
- znajomość zagadnień pracy administracyjno – biurowej
wymagania dodatkowe
- znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej;
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i KPA
- mile widziana znajomość języka angielskiego
- miejsce zamieszkania pow. piaseczyński
- dyspozycyjność
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- opinia z ostatniego miejsca zatrudnienia;
- kopia dwu stron dowodu osobistego;
- kopia dokumentów potwierdzających kursy szkolenia przydatne w pracy biurowej;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację wyników poszczególnych etapów naboru do pracy na stronie internetowej komendy;
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie świadectw pracy
Termin składania dokumentów:
- 05-01-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Staszica 19
05-500 Piaseczno
Sekretariat pok. 201
Inne informacje:
- Pełna treść ogłoszenia o naborze znajduje się na stronie internetowej komendy w sekcji Praca, Nabór do służby cywilnej :
www.piaseczno.straz.pl