Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw obsługi kancelaryjnej
  • w Wydziale Prewencji i Ruchu Drogowego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Sikorskiego 4
    59-800 Lubań

Miejsce wykonywania pracy:

  • Lubań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wydawanie korespondencji wydziału zgodnie z dekretacją naczelnika;
  • prowadzenie dziennika korespondencyjnego oraz spisów spraw wydziału w aplikacji E-Komenda;
  • prowadzenie rejestru spraw o wykroczenia w aplikacji E-Komenda;
  • przygotowywanie do wysłania korespondencji wychodzącej z wydziału;
  • gromadzenie i zabezpieczanie dokumentacji wydziału w celu przekazania jej do składnicy akt.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym,
    – podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • parter budynku KPP, praca przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu Office);
    • komunikatywność;
    • umiejętność planowania własnej pracy.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe;
  • dostęp do informacji o klauzuli poufne.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    27-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    Sikorskiego 4
    59-800 Lubań

Inne informacje:

    Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone (przesłane) po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego) i zostaną komisyjnie zniszczone. Na kopercie należy dopisać oferta pracy na stanowisko inspektora Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego. Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 75 7229092.