Komenda Powiatowa Policji w Oleśnie

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw ds. obsługi sekretarskiej
  • w Zespole Prezydialnym i do spraw Ochrony Informacji Niejawnych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    46-300 Olesno, ul. Klonowa 1A

Miejsce wykonywania pracy:

  • Olesno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wysyłanej z komendy
  • przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne komendy i podległe jednostki Policji według dekretacji Komendanta Powiatowego Policji w Oleśnie, jego zastępcy oraz kierowników podległych jednostek i komórek organizacyjnych
  • nadzór nad sekretariatami poszczególnych komórek organizacyjnych KPP w Oleśnie i podległych komisariatów
  • prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie o terminach załatwiania spraw w komendzie w celu wsparcie bieżącej pracy komendanta
  • sporządzanie maszynopisów dla Komendanta Powiatowego Policji w Oleśnie i jego zastępcy
  • gromadzenie i prowadzenie ewidencji Dzienników Urzędowych Ministra Spraw Wewnętrznych, Dzienników Urzędowych Komendanta Głównego Policji oraz resortowych aktów normatywnych o charakterze wewnętrznym
  • prowadzenie ewidencji wydanych delegacji służbowych
  • prowadzenie ewidencji stempli i pieczęci oraz ich wydawanie uprawnionym policjantom i pracownikom

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w podstawowym systemie czasu pracy (jednozmianowym), ośmiogodzinnym, wewnątrz budynku w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym piętrze – w tym zakresie budynek nie jest dostosowany do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo (bariery architektoniczne)

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko wyposażone w telefon, kserokopiarkę, niszczarkę dokumentów, urządzenie wielofunkcyjne, komputer oraz w monitor ekranowy; czas pracy przy monitorze poniżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała (siedząca)

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych (telefon, faks, kserokopiarka)
    • znajomość przepisów i procedur prawnych dotyczących pracy kancelaryjnej

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze związanym z obsługą sekretariatu w administracji publicznej
  • znajomość obiegu dokumentów w jednostkach Policji
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą: poufne/ zastrzeżone
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej
  • komunikatywność, rzetelność i systematyczność

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe wskazane w wymogach stanowiska pracy (w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia)
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (zgodnie ze stawianymi wymogami

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    17-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    Klonowa 1A
    46-300 Olesno

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną

    Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

    Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnych etapach postępowania. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 34 350 44 11.
    Komenda Powiatowa Policji w Oleśnie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń ukazujących się w prasie oraz na innych stronach internetowych niż www.dsc.kprm.gov.pl oraz www.olesno.policja.gov.pl