Komenda Powiatowa Policji w Otwocku

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw do spraw obsługi materiałowo-technicznej o gospodarczej
  • Zespołu Finansów i Zaopatrzenia Wydziału Wspomagającego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    05-400 Otwock
    ul. Pułaskiego 7 A

Miejsce wykonywania pracy:

  • Otwock

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie prac w zakresie zaopatrywania Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych terenowo w sprzęt i materiały: kancelaryjne, kwaterunkowo – biurowe, techniki biurowej, techniki policyjnej, kulturalno – oświatowy, gospodarczy, środki czystości, środki higieny osobistej, druki, przedmioty mundurowe.
  • Prowadzenie ewidencji książek obiektów budowlanych.
  • Administrowanie obiektów Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych terenowo w zakresie: konserwacji i bieżących remontów, usuwanie awarii, pobieranie, nadzór i rozliczanie materiałów konserwacyjno – remontowych.
  • Uczestnictwo w przeglądach obiektów Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych terenowo w zakresie okresowych kontroli: instalacji elektrycznej, odgromowej, wentylacyjnej, gazowej, przewodów kominowych, sprzętu gaśniczego
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej darowizn rzeczowych i pieniężnych oraz umów użyczenia sprzętu przekazanego na rzecz Policji.
  • Rozliczanie kosztów utrzymania psów służbowych.
  • Rozliczanie wydanych posiłków dla osób osadzonych w PDOZ Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej darowizn rzeczowych i pieniężnych oraz umów użyczenia sprzętu przekazanego na rzecz Policji.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca administracyjno-biurowa w systemie 8 godz.
    praca przy monitorze ekranowym

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko wyposażone z zestaw komputerowy

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie preferowane wyższe w zakresie administracji
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z prowadzenie obsługio materiałowo technicznej

wymagania dodatkowe

  • zdolność analitycznego myślenia i pracy w zespole,
  • samodzielność,
  • terminowość i rzetelność
  • umiejętność redagowania pism,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy powierdzających doświadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    13-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    Pułaskiego 7a
    05-400 Otwock

Inne informacje: