Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • w Zespole Wspomagającym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji
    w Strzelinie
    ul. Wolności 15
    57-100 Strzelin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Strzelin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządzanie list dodatkowych należności dla funkcjonariuszy i pracowników komendy (dojazdy, przejazdy do szkoły, ZFŚS) oraz naliczanie należności przysługujących funkcjonariuszom i pracownikom komendy z tytułu krajowych podróży służbowych
  • Realizacja zadań dotyczących medycyny pracy- wystawianie skierowań i prowadzenie wymaganej dokumentacji w zakresie badań: profilaktycznych, okresowych, kontrolnych, sanitarnych i dla kierowców oraz szczepień
  • Rozliczanie absencji policjantów i pracowników (urlopy, zwolnienia lekarskie) oraz prowadzenie w tym zakresie wymaganej dokumentacji
  • Prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie pobierania oraz rozliczania bloczków mandatowych z Dolnośląskim Urzędem Wojewódzkim we Wrocławiu- Internetowy System Ewidencji Mandatów
  • Naliczanie należności przysługujących biegłym sądowym, kuratorom, wzywanym świadkom oraz osobom przybranym do okazania
  • Rozliczanie rozmów telefonicznych ze służbowych telefonów komórkowych oraz przekroczenia limitów
  • Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów dotyczących ubezpieczeń społecznych (ZUS Płatnik)
  • Sporządzanie dokumentacji niezbędnej do obciążenia podatkiem od nieruchomości

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca administracyjno- biurowa w siedzibie Komendy

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
    praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
    bariery architektoniczne: schody brak wind

    Inne
    Wynagrodzenie brutto 2.267,00 zł miesięcznie + dodatek za wysługę lat. Oferty otrzymane po terminie lub przesłane e-mailem nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących przepisów. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 717834209 lub 717834223.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o Policji
    • znajomość programu ZUS Płatnik
    • rzetelność i terminowość
    • umiejętność pracy w zespole
    • obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    12-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    Wolności 15
    57-100 Strzelin

Inne informacje: