Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw gospodarki transportowej
  • w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
    ul. Długa 58/60
    95-100 Zgierz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Zgierz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarki transportowej
  • planowanie napraw bieżących i szkodowych oraz obsług okresowych, gwarancyjnych pojazdów służbowych
  • prowadzenie miesięcznych rozliczeń wszystkich pojazdów służbowych
  • bieżąca kontrola ksiąg dyspozytora ruchu pojazdów służbowych KPP w Zgierzu
  • prowadzenie postępowań szkodowych w zakresie szkód komunikacyjnych
  • opracowanie faktur za paliwa, przeglądy, naprawy i inne usługi oraz opracowanie faktur za holowanie/parkowanie pojazdów do celów procesowych
  • wydawanie środków MPiS z magazynu, zamawianie płynów, olejów, smarów, części zamiennych do środków transportowych, sporządzanie sprawozdań z gospodarki MPiS
  • wydawanie upoważnień/zaświadczeń do prowadzenia pojazdów służbowych oraz w zastępstwie wykonywanie prac realizowanych na stanowiskach inspektora, starszego inspektora i specjalisty Zespołu Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia KPP w Zgierzu

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w pomieszczeniu zamkniętym, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, praca przy sztucznym oświetleniu

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, praca na parterze

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
    • umiejętność interpretacji przepisów i rozwiązywania problemów
    • umiejętność podejmowania decyzji, organizacji pracy własnej i pracy w zespole

wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie, umiejętności

Termin składania dokumentów:

    13-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    Długa 58/60
    95-100 Zgierz

Inne informacje:

    -oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
    – na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
    – kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
    – oferty, które spełniały wymagania formalne lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone(o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
    – oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
    – wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 1.944,67 zł brutto,
    – oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.