Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw działalności archiwalnej
- w Wydziale Ochrony Informacji Niejawnych i Archiwum
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie kwarend archiwalnych, sporządzanie informacji zbiorczych w oparciu o wynik kwarend oraz przekazanych stanowisk komórek i jednostek,
- weryfikowanie pod kątem nadanych symboli klasyfikacyjnych, haseł klasyfikacyjnych, kategorii archiwalnych oraz zawartości, przejmowanie do archiwum oraz opracowywanie materiałów kategorii „B” i „A”,
- przygotowywanie akt oraz przedstawianie propozycji opinii w zakresie ich udostępniania na potrzeby jednostek resortu spraw wewnętrznych i dla innych uprawnionych podmiotów,
- opiniowanie protokołów brakowania kategorii „BC” oraz uczestniczenie w opiniowaniu protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. „B” i „BE” dot. zasobu archiwalnego komend rejonowych, powiatowych, komisariatów specjalistycznych oraz realizowanie procedur brakowania zarchiwizowanej dokumentacji niearchiwalnej kat. „B” i „BE”, wytworzonej w komórkach organizacyjnych KSP,
- odnotowywanie w ewidencjach archiwalnych ruchów akt związanych z przekazaniem, udostępnianiem, brakowaniem bądź przejmowaniem do zasobu materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej,
- wykonywanie czynności instruktażowych w zakresie podstaw archiwizacji,
- potwierdzanie za zgodność kopii, wypisów oraz wykonanych wyciągów oraz nanoszenie adnotacji o zniesieniu lub zmianie klauzuli tajności informacji niejawnych na dokumentach z zasobu archiwalnego,
- uczestniczenie w opracowaniu okresowych i rocznych sprawozdań z realizowanych zadań i ruchu akt Archiwum, składnicach akt i registraturach oraz uczestniczenie w prowadzonym okresowo scontrum zasobu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa,
– praca fizyczna lekka,
– zagrożenie czynnikami biologicznymi – aspergillus fumigatus alergizujący czynnik biologiczny gr. 2.
– praca na wysokości do 1 – 3 metrów,
– praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
– dźwiganie ciężarów (do 10 kg),
– praca przy oświetleniu mieszanym,
– budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze archiwizacji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość ustaw: 1. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych – w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji, – w sprawie sposobu i trybu udostępniania materiałów archiwalnych znajdujących się w archiwach wyodrębnionych;
- 2. o Policji w zakresie przepisów ogólnych, organizacji Policji, zakresu uprawnień Policji oraz aktu wykonawczego w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji;
- 3. o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych w sprawie: – sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności, – organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych;
- 4. o ochronie danych osobowych,
- umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, analitycznego myślenia, pracy zespołowej i dobrej organizacji pracy.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe o specjalności archiwistyka, prawo, administracja,
- znajomość: 1. aktu wykonawczego do ustawy o Policji – w sprawie zasad prowadzenia przez przełożonych dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem służbowym policjantów oraz sposobu prowadzenia akt osobowych;
- 2. kodeksu karnego w zakresie przedawnienia,
- znajomość programu Access,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- kurs archiwalny I stopnia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie świadectw pracy potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 16-11-2015
Miejsce składania dokumentów:
- bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy WOINiA-3/XI/15”.
Inne informacje:
- Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.