Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

  • Komendant Stołeczny Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw archiwizacji dokumentów
  • w Komendzie Stołecznej Policji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, opracowywanie i przechowywanie akt spraw ostatecznie zakończonych oraz kwalifikowanie akt kat.
  • opracowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum lub registratury,
  • sporządzanie kopii lub wyciągów z zasobu ewidencji dokumentacji archiwalnej uprawnionym podmiotom,
  • rozliczanie policjantów i pracowników wydziału z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego/pracy, przeniesienia lub delegowania do służby/pracy poza Policją,
  • udzielanie instruktaży pracownikom i policjantom wydziału w zakresie trybu i zasad oznaczania akt podlegającym przekazaniu do archiwum,
  • odnotowywanie zmian, zniesień klauzuli tajności lub przedłużeń, skrócenia okresu ochrony materiałów niejawnych,
  • sporządzanie okresowych (kwartalnych i rocznych) wykazów spraw niezakończonych, pozostających w posiadaniu pracowników i policjantów wydziału,
  • uczestniczenie w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji niejawnej kategorii

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa,

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, praca przy oświetleniu mieszanym, okna zabezpieczone przed podglądem folią lustrzaną,
    – brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
    – drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych,
    – brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
    – występują bariery wejścia na parter budynku – schody.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw: 1. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych w sprawie: – postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w archiwach wyodrębnionych podległych MSW lub przez niego nadzorowanych, – Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji,
    • 2. o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych w sprawie: – sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzuli tajności, – środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych,
    • szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji,
    • umiejętność: stosowanie prawa w praktyce, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, bardzo dobrej organizacja pracy własnej. komunikatywność.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • doświadczenie zawodowe w składnicy akt lub archiwum zakładowym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • kopie świadectw pracy potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    01-01-2016

Miejsce składania dokumentów:

    bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa, bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy KSP-5/XII/15”.

Inne informacje:

    Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą
    z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: analiza ofert pracy, test wiedzy merytorycznej, test z zakresu wiedzy praktycznej, rozmowa kwalifikacyjna. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane
    z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.