Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

  • Podkarpacki Komendant Wojewódzki Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw obsługi administracyjno – kancelaryjnej
  • w Wydziale Komunikacji Społecznej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
    ul. Dąbrowskiego 30
    35-036 Rzeszów

Miejsce wykonywania pracy:

  • Rzeszów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ewidencjonowanie pism wpływających i wychodzących w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w sekretariacie Zastępców Podkarpackiego Komendanta Wojewódzkiego Policji,
  • kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendantom w celu właściwego obiegu dokumentów w Komendzie,
  • prowadzenie terminarza spotkań i narad,
  • przygotowanie i obsługa organizacyjno – recepcyjna spotkań z interesantami i gośćmi w celu wsparcia Komendantów w bieżącej pracy,
  • redagowanie pism na polecenie Komendantów,
  • przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych kierownikom komórek organizacyjnych w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie,
  • archiwizowanie i przekazywanie dokumentów spraw ostatecznie zakończonych do składnicy akt.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca kancelaryjno – biurowa w ośmiogodzinnym systemie pracy.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego.
    Budynek nieprzystosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim np.: brak wind, brak podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego budynku.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno – biurowej w jednostkach administracji publicznej,
    • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
    • znajomość przepisów Ustawy o Policji, Ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość obsługi komputera,
    • wysoka kultura osobista,
    • umiejętność organizacji pracy własnej,
    • dyspozycyjność, komunikatywność.

wymagania dodatkowe

  • pożądane wykształcenie wyższe o kierunku polonistyka, administracja, prawo.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno – biurowej w administracji publicznej.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    21-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
    ul. Dąbrowskiego 30
    Sekretariat Wydziału Kadr i Szkolenia
    budynek A, II piętro

Inne informacje:

    Techniki i metody selekcji:
    – weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
    – test wiedzy,
    – rozmowa kwalifikacyjna.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Oferty niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu lub złożone/nadesłane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17)8582672.