Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

  • Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw planowania i rozliczania gospodarki materiałów pędnych i smarów
  • w Wydziale Transportu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wrocław
  • ul. Gen. I.Połbina 1
    54-151 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • planowanie, opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego na zakup materiałów pędnych i smarów oraz sprzętu do gospodarki tego rodzaju asortymentu, a także udział w postępowaniach przetargowych w tym zakresie
  • sprawdzanie, nadzorowanie i koordynowanie realizacji umów zawartych przez Komendę Wojewódzką Policji we Wrocławiu dotyczących gospodarki materiałami pędnymi i smarami
  • sprawdzanie i opisywanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących wydatków wykonanych ze środków finansowych w rozdziałach 75402 KGP, 75404 KWP i 75405 KMP/KPP dla jednostek garnizonu dolnośląskiego Policji, będących w dyspozycji wydziału Transportu KWP we Wrocławiu uwzględniając zasadność, legalność i celowość ponoszonych wydatków
  • prowadzenie: ewidencji szkód, postępowań szkodowych dotyczących materiałów pędnych i smarów oraz nadzorowanie właściwego prowadzenia tego rodzaju postępowań szkodowych w jednostkach garnizonu dolnośląskiego Policji
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania oprogramowania informatycznego oraz sprzętu technicznego odpowiedzialnego za funkcjonowanie służbowej stacji paliw KWP we Wrocławiu

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca kancelaryjno-biurowa
    – okresowo praca poza siedzibą urzędu (wyjazdy)
    – kontakt z instytucjami publicznymi oraz podmiotami gospodarczymi
    – realizowanie nadzoru wewnętrznego w siedzibach terenowych urzędu

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym
    – narzędzia pracy: komputer-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; telefon; fax
    – ograniczona możliwość poruszania się po głównej siedzibie urzędu (budynek wielokondygnacyjny) – winda nieprzystosowana dla osób niepełnosprawnych
    – ograniczona możliwość poruszania się w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych: budynek dwukondygnacyjny – brak windy
    – brak toalet przystosowanych dla inwalidów w miejscu wykonywania codziennych zadań służbowych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy zawodowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • obsługa komputera oraz edytorów tekstu i arkusza kalkulacyjnego typu „Word” „Excel”
    • prawo jazdy kat. B
    • umiejętność pracy w zespole
    • komunikatywność
    • samodyscyplina
    • umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe, wyższe techniczne
  • dostęp do informacji niejawnych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (średnio zaawansowany)
  • znajomość przepisów ustawy Prawa Zamówień Publicznych
  • znajomość zasad gospodarki magazynowej
  • 3 lata doświadczenia w pracy biurowej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia prawa jazdy

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie, kwalifikacje, umiejętności itp.

Termin składania dokumentów:

    18-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
    lub składać osobiście w siedzibie KWP we Wrocławiu – wejście od ul. Podwale 31-33 w dni powszednie od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00

Inne informacje:

    W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2 293,58 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,224).
    O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
    Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
    Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.