Kuratorium Oświaty w Poznaniu

  • Wielkopolski Kurator Oświaty
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw do spraw obsługi kancelaryjnej i administracyjno-biurowej
  • w Wydziale Administracyjno-Finansowym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Kościuszki 93
    61-716 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw dotyczących przyjmowania i przekazywania do właściwych komórek organizacyjnych korespondencji kierowanej do urzędu w celu zapewnienia właściwego obiegu pism w urzędzie, koordynacja zadań kancelarii;
  • obsługa klientów zewnętrznych, przekazywanie informacji o zadaniach urzędu, kierowanie interesantów do właściwych pracowników merytorycznych;
  • prowadzenie spraw dotyczących korespondencji wysyłanej przez urząd, przygotowania zestawień dziennych dla urzędu pocztowego;
  • prowadzenie spraw związanych z zamieszczeniem informacji na BIP urzędu; prowadzenie spraw związanych z zamieszczeniem informacji na wewnętrznej stronie urzędu;
  • obsługa korespondencji elektronicznej poprzez platformę ePUAP.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
    – zadania wykonywane w siedzibie.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
    – stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
    – stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego,
    – budynek wyposażony jest w windy osobowe i jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • powyżej 6 miesięcy w obszarze lub powyżej 1,5 roku w administracji publicznej;

  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość prawa administracyjnego i oświatowego;
    • dobra znajomość pakietu biurowego Ms Office;
    • znajomość technik biurowych;
    • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie średnie profilowe lub wyższe preferowane administracyjne;
  • umiejętność obsługi platformy ePUAP;
  • umiejętność obsługi systemów zarządzania treścią stron internetowych;
  • duża samodzielność w działaniu,
  • sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
  • dobra organizacja i dyscyplina pracy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwiedzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    10-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Kuratorium Oświaty
    Kościuszki 93
    61-716 Poznań
    pok. 339 – budynek B – Kancelaria

Inne informacje:

    – do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
    – list motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia oferty,
    – wymagane dokumenty i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
    – osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub pocztową o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
    – oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
    – oferty nadesłane, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną zniszczone,
    – na wniosek kandydata złożony w terminie 1 miesiąca od dnia zakończenia naboru zapewnia się zwrot dokumentów,
    – przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok.2510,00 brutto,
    – dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 61 – 854 15 59.