Kuratorium Oświaty w Poznaniu
- Wielkopolski Kurator Oświaty
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw do spraw obsługi kancelaryjnej i administracyjno-biurowej
- w Wydziale Administracyjno-Finansowym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw dotyczących przyjmowania i przekazywania do właściwych komórek organizacyjnych korespondencji kierowanej do urzędu w celu zapewnienia właściwego obiegu pism w urzędzie, koordynacja zadań kancelarii;
- obsługa klientów zewnętrznych, przekazywanie informacji o zadaniach urzędu, kierowanie interesantów do właściwych pracowników merytorycznych;
- prowadzenie spraw dotyczących korespondencji wysyłanej przez urząd, przygotowania zestawień dziennych dla urzędu pocztowego;
- prowadzenie spraw związanych z zamieszczeniem informacji na BIP urzędu; prowadzenie spraw związanych z zamieszczeniem informacji na wewnętrznej stronie urzędu;
- obsługa korespondencji elektronicznej poprzez platformę ePUAP.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
– zadania wykonywane w siedzibie.
– praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
– stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
– stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego,
– budynek wyposażony jest w windy osobowe i jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość prawa administracyjnego i oświatowego;
- dobra znajomość pakietu biurowego Ms Office;
- znajomość technik biurowych;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
powyżej 6 miesięcy w obszarze lub powyżej 1,5 roku w administracji publicznej;
wymagania dodatkowe
- wykształcenie średnie profilowe lub wyższe preferowane administracyjne;
- umiejętność obsługi platformy ePUAP;
- umiejętność obsługi systemów zarządzania treścią stron internetowych;
- duża samodzielność w działaniu,
- sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
- dobra organizacja i dyscyplina pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwiedzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 10-11-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Kuratorium Oświaty
Kościuszki 93
61-716 Poznań
pok. 339 – budynek B – Kancelaria
Inne informacje:
- – do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
– list motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia oferty,
– wymagane dokumenty i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
– osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub pocztową o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
– oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
– oferty nadesłane, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną zniszczone,
– na wniosek kandydata złożony w terminie 1 miesiąca od dnia zakończenia naboru zapewnia się zwrot dokumentów,
– przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok.2510,00 brutto,
– dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 61 – 854 15 59.