Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw obsługi sekretariatu Biura Ministra
  • w Biurze Ministra

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi terminarz spotkań, zajmuje się przygotowaniem i obsługą organizacyjno-recepcyjną spotkań z interesantami, monitoruje terminy pracy Sejmu i Senatu, komisji oraz komitetów,
  • prowdzi pełną obsługę sekretariatu dyrektora Biura (biurową, telefoniczną, komputerową),
  • przyjmuje oraz prowadzi eweidencję pism przychodzących i wychodzących od dyrektora Biura, rozdziela korespondencje wg dekretacji i przekazuje ją do pracowników Biura i właściwych komórek organizacyjnych,
  • przyjmuje i prowadzi ewidencję pism przychodzących i wychodzących od Ministra oraz rozdziela korespondencję wg dekretacji i przekazuje je do odpowiednich komórek organizacyjnych,
  • prowadzi obsługę telefoniczną dyrektora, przekierowuje interesantów do właściwych komórek organizacyjnych oraz informuje o możliwościach załatwienia sprawy,
  • przekazuje polecenia i ustalenia przełożonego oraz egzekwuje ich realizację,
  • archiwizuje dokumenty, pisma przychodzące i wychodzące, korespondencje wewnętrzną oraz materiały związane z pełneniem funkcji przez Ministra oraz przekazuje je do archiwum ministerstwa,
  • zapewnia sprawne funkcjonowanie Biura, wyposażenie w sprzęt i materiały biurowe, prowadzi obsługę maszyn i sprzętów biurowych (fax, kserokopiarka).

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie telefoniczne, mailowe, organizacja spotkań

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca na parterze,
    – narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
    – bariery architektoniczne: brak zainstalowanej windy, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
    – pomieszczenie higieniczno – sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
    – brak oznaczeń dla osób niewidomych,
    – brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
    Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji państwowej na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • kompetencje: rzetelność, zorientowanie na osiąganie celów, gotowość do doskonalenia zawodowego, obsługa urządzeń biurowych, umiejętność współpracy, pozytywne podejście do klienta, skuteczna komunikacja, inicjatywa, skuteczna komunikacja,
    • znajomość zasad savoir-vivre,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie świadectw pracy,
  • kwestionariusz osobowy zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego: www.mkidn.gov.pl

Termin składania dokumentów:

    15-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    Biuro Podawcze
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (022) 42-10-574 jmoscicka@mkidn.gov.pl

Inne informacje:


    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozptrywane (liczy się data wpływu dokumentów do Ministerstwa).
    Oferty kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru.
    Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
    Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie www.mkidn.gov.pl