Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw projektów oraz obsługi departamentu
  • w Departamencie Współpracy z Zagranicą

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 00-071 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizowanie i koordynowanie narad, konferencji i wyjazdów służbowych Dyrektora i Zastępcy Dyrektora oraz prowadzenie kalendarza spotkań Dyrekcji,
  • obsługa posiedzeń międzywydziałowych zespołów projektowych organizowanych przez Dyrektora lub Zastępcę Dyrektora,
  • udział w pracach zespołów projektowych do realizacji strategicznych projektów, inicjatyw i przedsięwzięć kulturalnych o charakterze międzynarodowym,
  • prowadzenie elektronicznej ewidencji i obiegu pism wpływających i wychodzących w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w urzędzie oraz przygotowywanie dokumentacji prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego i projektów pism/odpowiedzi na dokumenty kierowane do MKIDN na zlecenie Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora oraz obsługa korespondencji niejawnej,
  • organizowanie przepływu informacji, przekazywanie zadekretowanej korespondencji oraz komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora pracownikom departamentu oraz monitorowanie ich realizacji w celu zapewnienia sprawnej organizacji pracy departamentu,
  • prowadzenie i utrzymywanie w stałej aktualności zbioru informacji teleadresowych i telefonicznych niezbędnych do pracy stanowisk departamentu a także obsługa rozmów telefonicznych Dyrektora i Zastępcy Dyrektora,
  • monitorowanie i kontrola terminowości dokumentów oraz załatwiania spraw wskazanych przez Dyrektora lub Zastępcę Dyrektora, sporządzanie okresowych sprawozdań ze sposobu załatwiania wpływających pism, prowadzenie oraz monitorowanie rejestru skarg, listów, wniosków i petycji,
  • koordynowanie zadąńzwiązanych z zamówieniami i zakupami na potrzeby departamentu, obsługa sprzętu biurowego i nadzór nad jego własciwą eksploatacją.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca pod presją czasu, w razie potrzeby poza siedzibą urzędu oraz w nietypowych
    godzinach,
    – podejmowanie decyzji w warunkach stresu,
    – obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie,
    telefoniczne, mailowe.
    Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – budynek nie dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich,
    – brak oznaczeń dla osób niewidomych,
    – brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym,
    niedosłyszących oraz głuchoniemym,
    – praca na pierwszym piętrze przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie oraz
    przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, drukarka, niszczarka,

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
    • umiejętność obsługi programów pakietu MS Word,
    • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, o udzielaniu informacji publicznej, o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej,
    • rzetelność, zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, wiedza specjalistyczna w zakresie zagadnień administracyjnych, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność współpracy, pozytywne podejście do klienta, skuteczna komunikacja, zarządzanie zasobami, doskonalenie zawodowe, sumienność, dokładność, terminowość, wykoka kultura osobista, dyspozycyjność.

wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie etykiety i protokołu dyplomatycznego,
  • uprawnienia w zakresie dostępu do informacji niejawnych na poziomie zastrzeżone i poufne,
  • znajomość jęz. rosyjskiego na poziomie B1,
  • znajomość struktury i zasad funkcjonowania administracji rządowej,
  • szkolenie w zakresie prawnych i psychlogicznych aspektów funkcjonowania sekretariatu (kurs dla asystentki-sekretarki).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy
  • kwestionariusz osobowy zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego: www.mkidn.gov.pl

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    22-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    Biuro Podawcze
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (022) 42-10-284 rekrutacja@mkidn.gov.pl

Inne informacje:

    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozptrywane (liczy się data wpływu dokumentów do Ministerstwa, Biuro Podawcze czynne w godz. 8.15 – 16.15). Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. W ofercie należy podać adres e-mail. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
    Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób nie wskazanych
    do zatrudnienia będą komisyjnie zniszczone.Rekrutacja przebiega w trybie dwuetapowym: test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna.
    Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie www.mkidn.gov.pl
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.