Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • w Wydziale Inwestycji i Remontów w Biurze Administracyjno-Finansowym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Sprawiedliwości
    Al. Ujazdowskie 11
    00-950 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw związanych z pracami remontowymi i inwestycyjnymi oraz bieżącą konserwacją obiektów i lokali będących w dyspozycji Ministerstwa Sprawiedliwości (w tym: dokonywanie corocznych przeglądów stanu technicznego budynków i lokali oraz ich instalacji i otoczenia, wnioskowanie o wykonanie remontów i modernizacji oraz prac z zakresu bieżącej konserwacji),
  • szacowanie wartości planowanych robót remontowych i bieżących konserwacji, sporządzanie zleceń na wykonywanie projektów i kosztorysów, dokonywanie odbioru realizowanych prac, sprawdzanie obmiarów i kosztorysów, bieżące kontrolowanie jakość wykonywanych robót,
  • realizowanie czynności dotyczących kontaktów z właściwymi urzędami w zakresie powierzonych zadań, prowadzenie – dokumentacji dotyczącej powierzonych prac oraz obiektów i lokali będących w dyspozycji Ministerstwa Sprawiedliwości,
  • współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie prowadzonych procedur, przygotowanie materiałów niezbędnych do uruchomienia procedury zgodnej z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym udział w pracach komisji przetargowych, sporządzanie projektów umów i pism dotyczących realizowanych zadań oraz zmian do umów już zawartych,
  • obsługa systemu awarii w MS i koordynowanie działań ekipy skierowanej do usuwania bieżących awarii

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
    – kontakt z klientem zewnętrznym,
    – kontakt z właściwymi urzędami,
    – praca w terenie,
    – praca związana z remontem i budową co wiąże się np. z koniecznością wizji trudno dostępnych miejsc takich jak dachy budynków czy inne pomieszczenia np. maszynowni.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata stażu pracy związanego z nadzorem budowanym, w tym 2 lata stażu od uzyskania uprawnień budowlanych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • posiadanie uprawnień budowlanych,
    • znajomość ustawy o finansach publicznych,
    • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
    • znajomość prawa budowlanego,
    • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    • zorientowanie na osiąganie celów,
    • doskonalenie zawodowe,
    • identyfikacja z misją urzędu,
    • pozytywne podejście do klienta,
    • otwartość na zmiany,
    • umiejętność współpracy,
    • umiejętność negocjowania,
    • planowanie i myślenie strategiczne.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności: architektonicznej lub konstrukcyjno – budowlanej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar stażu pracy),
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    19-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Sprawiedliwości
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Al. Ujazdowskie 11
    00-950 Warszawa
    Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 3747,68 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 2,0).

    Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.

    Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).

    Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.

    Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl

    Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.

    Informacje dodatkowe pod nr tel. (22) 52 12 743.