Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świeciu

  • Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw do spraw administracyjnych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świeciu
    ul. Hallera 9
    86-100 Świecie

Miejsce wykonywania pracy:

  • Świecie
  • Teren powiatu świeckiego

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie, przyjmowanie i weryfikacja dokumentacji budowlanej w prowadzonych postępowaniach administracyjnych. Sporządzanie decyzji, postanowień i pism w prowadzonych postępowaniach administracyjnych
  • sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych z działalnością inspektoratu
  • grupowanie i systematyzowanie w granicach przydzielonego zakresu czynności dokumentów oraz danych niezbędnych podczas postępowań administracyjnych w sprawach samowoli budowlanych, samowolnych zmian sposobu użytkowania obiektów budowlanych oraz odwołań, zażaleń i skarg w tym zakresie
  • uczestniczenie w oględzinach obiektów budowlanych

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych-skargowych, przygotowywanie decyzji i postanowień w zakresie działania organu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca przy komputerze,
    praca w terenie

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego ogólne w pracy w administracji publicznej architektoniczno-budowlanej lub nadzorze budowlanym
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa budowlanego i kpa
    • komunikatywność i zdolności analityczne
    • umiejętność obsługi komputera
    • prawo jazdy kategorii B

wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów kpa
  • doświadczenie w administracji rzadowej lub samorządowej, w szczególności w organach nadzoru budowlanego

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    25-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    Hallera 9/210- 212
    86-100 Świecie


Inne informacje: