Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pleszewie
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw pasz i utylizacji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Pleszew 63-300, ul. Kazimierza Wielkiego 7c
Miejsce wykonywania pracy:
- Pleszew
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizacja zadań wynikających z ustawy o paszach
- realizacja zadań wynikających z rozporządzeń WE 183/2005, 882/2004, 1069/2009, 1830/2003, 1829/2003, 641/2004, 767/2009
- nadzór nad zakładami produkującymi pasze i biogazowniami oraz podmiotami produkującymi uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego
- nadzór nad stosowaniem pasz leczniczych oraz stosowania środków żywienia zwierząt genetycznie modyfikowanych
- prowadzenie rejestru podmiotów nadzorowanych z zakresu produkcji pierwotnej , pasz i upz/ w tym środki transportu zwierząt i upz/
- współpraca z inspektorami weterynaryjnymi ds. pasz i utylizacji w innych Powiatowych Inspektoratach Weterynarii oraz współpraca z laboratorium ZHW i z podmiotami w powiecie w zakresie kompetenc
- nadzór nad zakładami produkującymi karmę dla zwierząt domowych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca w siedzibie urzędu, Pleszew ul. Kazimierza Wielkiego 7c
– praca w terenie
– praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 15:00
– praca w zmiennych temperaturach
– wyjazdy służbowe / szkolenia, konferencje i narady /
– stres związany z kontaktami z przedstawicielami kontrolowanych i nadzorowanych podmiotów
-narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe i pomiarowe
– brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych
– brak odpowiedniej szerokości futryn dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub profilowane (zootechnik, technolog żywności)
- pozostałe wymagania niezbędne:
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii / dotyczy lekarza weterynarii /
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność obsługi komputera
- znajomość przepisów weterynaryjnych administracji publicznej
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- uregulowany stosunek do służby wojskowej / dotyczy mężczyzn/
- dyspozycyjność, rzetelność, komunikatywność, terminowość, odpowiedzialność i umiejętność organizowania pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dowodu osobistego i dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- kopie świadectw pracy, ukończenia kursów i szkoleń
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 15-04-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Kazimierza Wielkiego 7c
63-300 Pleszew
W sekretariacie w godzinach od 7:00 – 15:00 lub listownie z dopiskiem „oferta pracy”.
Inne informacje:
- W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mailowy i nr telefonu,
– Dokumenty niekompletne, bądź złożone lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane/ decyduje data stempla pocztowego/.
– Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem.
– W ciągu jednego miesiąca od daty opublikowania wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Dokumenty nieodebrane bądź odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
– Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 62-7427-289