Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pleszewie

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw pasz i utylizacji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Pleszew 63-300, ul. Kazimierza Wielkiego 7c

Miejsce wykonywania pracy:

  • Pleszew

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań wynikających z ustawy o paszach
  • realizacja zadań wynikających z rozporządzeń WE 183/2005, 882/2004, 1069/2009, 1830/2003, 1829/2003, 641/2004, 767/2009
  • nadzór nad zakładami produkującymi pasze i biogazowniami oraz podmiotami produkującymi uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego
  • nadzór nad stosowaniem pasz leczniczych oraz stosowania środków żywienia zwierząt genetycznie modyfikowanych
  • prowadzenie rejestru podmiotów nadzorowanych z zakresu produkcji pierwotnej , pasz i upz/ w tym środki transportu zwierząt i upz/
  • współpraca z inspektorami weterynaryjnymi ds. pasz i utylizacji w innych Powiatowych Inspektoratach Weterynarii oraz współpraca z laboratorium ZHW i z podmiotami w powiecie w zakresie kompetenc
  • nadzór nad zakładami produkującymi karmę dla zwierząt domowych

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca w siedzibie urzędu, Pleszew ul. Kazimierza Wielkiego 7c
    – praca w terenie
    – praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 15:00
    – praca w zmiennych temperaturach
    – wyjazdy służbowe / szkolenia, konferencje i narady /
    – stres związany z kontaktami z przedstawicielami kontrolowanych i nadzorowanych podmiotów

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe i pomiarowe
    – brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych
    – brak odpowiedniej szerokości futryn dla osób niepełnosprawnych

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub profilowane (zootechnik, technolog żywności)
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii / dotyczy lekarza weterynarii /
    • prawo jazdy kat. B
    • umiejętność obsługi komputera
    • znajomość przepisów weterynaryjnych administracji publicznej
    • posiadanie obywatelstwa polskiego
    • uregulowany stosunek do służby wojskowej / dotyczy mężczyzn/
    • dyspozycyjność, rzetelność, komunikatywność, terminowość, odpowiedzialność i umiejętność organizowania pracy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dowodu osobistego i dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • kopie świadectw pracy, ukończenia kursów i szkoleń

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    15-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    Kazimierza Wielkiego 7c
    63-300 Pleszew
    W sekretariacie w godzinach od 7:00 – 15:00 lub listownie z dopiskiem „oferta pracy”.

Inne informacje:

    W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mailowy i nr telefonu,
    – Dokumenty niekompletne, bądź złożone lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane/ decyduje data stempla pocztowego/.
    – Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem.
    – W ciągu jednego miesiąca od daty opublikowania wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Dokumenty nieodebrane bądź odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
    – Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 62-7427-289