Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świnoujściu

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • w zespole ds. finansowo-księgowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Grunwaldzka 71
    72-600 Świnoujście

Miejsce wykonywania pracy:

  • Świnoujście

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji rzeczowych aktywów trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • kwalifikowanie dokonywanych wydatków na właściwe rozdziały i paragrafy, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową
  • sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym
  • sporządzanie listy płac i deklaracji do US
  • prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników
  • prowadzenie ewidencji analitycznej wydatków i dochodów ZFŚS
  • obsługa systemu TREZOR
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz innych, wynikających z przepisów prawa a dotyczącej prowadzonej ewidencji

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca w siedzibie urzędu

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -praca przy komputerze

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych
    • wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej, księgowości, sprawozdawczości budżetowej, podatków i ubezpieczeń społecznych
    • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, zamówieniach publicznych, o Służbie Cywilnej i kodeksu pracy
    • znajomość KPA i procedur administracyjnych
    • biegła umiejętność obsługi komputera, w tym programu SYMFONIA FK i ST, aplikacji Płatnik, VideoTel, systemu TREZOR oraz aplikacji MS Office Pro

wymagania dodatkowe

  • ukończone kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości, księgowości

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie świadectw pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia (zaświadczenia o odbytych kursach i szkoleniach)

Termin składania dokumentów:

    23-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    Grunwaldzka 71/-
    72-600 Świnoujście

Inne informacje:

    (091) 321 70 86