Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wołowie
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw administracyjnych
- w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Wołowie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wołowie
Ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
56-100 Wołów
Miejsce wykonywania pracy:
- Wołów
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wołowie
Ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
56-100 Wołów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie sekretariatu Powiatowego Lekarza; przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji oraz przesyłek za pomocą poczty tradycyjnej oraz elektronicznej; obsługa łączy telefonicznych Inspektoratu; przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji i kierowanie do właściwych komórek Inspektoratu; przygotowywanie projektów pism w zakresie zadań zespołu;
- prowadzenie spraw związanych z naborem służby cywilnej oraz nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunków pracy; prowadzenie dokumentacji pracowniczej, akt osobowych pracowników i innych spraw związanych z zatrudnieniem; prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z zaopatrzeniem i wyposażeniem Inspektoratu; sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw;
- prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z BHP i badaniami okresowymi pracowników; zaopatrzenie pracowników w odzież ochronną, roboczą, sprzęt i środki ochrony osobistej;
- prowadzenie archiwum zakładowego, archiwizowanie dokumentacji i współpraca z Archiwum Państwowym w tym zakresie; archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw;
- prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych;
- prowadzenie spraw związanych z obsługą samochodów służbowych inspektoratu, w tym prowadzenie kart drogowych, ubezpieczeń komunikacyjnych, okresowych przeglądów technicznych, napraw i remontów samochodów; administrowanie budynkami, mieniem i majątkiem Inspektoratu, właściwe jego zabezpieczenie i wykorzystanie;
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca biurowa,
– praca w siedzibie urzędu,
– stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.
Urząd zlokalizowany jest w jednopiętrowym budynku, wejście do budynku nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym (wysoki parter), oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, wyposażone w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Brak dostępu do pomieszczeń usytuowanych na pierwszym piętrze dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach – brak windy. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej
- znajomość przepisów Prawa Pracy
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i procedur;
- umiejętność biegłej obsługi komputera w tym programów Word, Excel, poczta elektroniczna, Internet
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość obiegu dokumentów
wymagania dodatkowe
- 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub do 1 roku doświadczenia w danym obszarze.
- znajomość przepisów dot. prowadzenia archiwum
- znajomość przepisów dot. Polityki Bezpieczeństwa Informacji
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 31-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wołowie ul. M. Skłodowskiej – Curie 9
56-100 Wołów
Inne informacje:
- Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie. Przewidywana data zatrudnienia 16 listopad 2015r.