Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw obsługi sekretariatu Wydziału
  • w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 31/16

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań
  • pl. Wolności 17
    61-739 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz rejestrowanie jej w systemie komputerowym, w tym prowadzenie obsługi korespondencji w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
  • prowadzenie składu chronologicznego dokumentacji prowadzonej w systemie EZD oraz udostępnianie zainteresowanym pracownikom papierowej wersji dokumentacji zgodnie z obowiązującą procedurą
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników w systemie Rejestracji Czasu Pracy (RCP), listy obecności, książki wyjść prywatnych oraz służbowych, ewidencji delegacji
  • udzielanie informacji interesantom oraz kierowanie ich bezpośrednio do właściwych komórek organizacyjnych Wydziału
  • prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia pracowników Wydziału w materiały biurowe, prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłoszeniami awarii i uszkodzeń sprzętu użytkowanego przez pracowników Wydziału
  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie i nadawanie faksów i obsługa poczty elektronicznej.
  • prowadzenie terminarza spotkań i narad dla Dyrektora Wydziału i Zastępców Dyrektora w celu informowania z wyprzedzeniem o ich terminach
  • przygotowywanie korespondencji z zakresu prowadzonych spraw w celu przekazania ich właściwym adresatom

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
    – zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
    – konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
    – obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
    – stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych wymagających często nieszablonowego podejścia, wymagana komunikatywność

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy znajduje się na IV pięciopiętrowego budynku biurowego
    – stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
    – parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
    – winda w budynku nie przystosowana dla osób na wózkach inwalidzkich
    – wejście do budynku możliwe klatką schodową o szerokości 160 cm z poręczami, po stromych schodach zabiegowych
    – z klatki schodowej bezpośrednie wejście do pomieszczeń biurowych
    – budynek nie przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
    – drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
    – w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
    • znajomość problematyki związanej z funkcjonowaniem administracji państwowej
    • znajomość przepisów KPA
    • znajomość przepisów Kodeksu Pracy
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
    • samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy własnej
    • rzetelność i sumienność
    • umiejętność współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
    • umiejętność pracy w zespole
    • umiejętność obsługi komputera (pakiet Office)

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w sekretariacie
  • komunikatywna znajomość drugiego języka obcego
  • efektywna komunikacja
  • asertywność

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    04-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Wielkopolski Urząd Wojewódzki
    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    z podaniem w ofercie nr ref. 31/16
    lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
    z podaniem w ofercie nr ref. 31/16

Inne informacje:

    Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
    Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
    Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
    (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx)
    Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
    Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
    Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
    Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2200-2300 zł.
    Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91.
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.