Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

  • Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw finansowo-księgowych
  • Zespole ds.finansowo-księgowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul.Szarych Szeregów 7
    10-072 Olsztyn

Miejsce wykonywania pracy:

  • Olsztyn
  • Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul.Szarych Szeregów 7
    10-072 Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów księgowych,
  • kompletowanie i dekretowanie dokumentów wg podziałek kwalifikacji budżetowej,
  • przygotowywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej NBP, generowanie wyciągów bankowych, potwierdzeń przelewów,
  • wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego,
  • księgowanie dokumentów magazynowych oraz rozliczanie inwentaryzacji,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych w jednostce,
  • rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
  • sporządzanie not księgowych, terminowe odprowadzanie dochodów budżetowych,

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w siedzibie urzędu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych.Praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności, praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę. Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka,fax)

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie średnie lub wyższe o profilu rachunkowość i finanse
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o finansach publicznych,
    • znajomość rozporządzenia dot.klasyfikacji budżetowej,
    • znajomość ustawy o rachunkowości,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętność obsługi porogramów Symfonia Środki Trwałe, Symfonia Handel, Symfonia FK
    • umiejętność stosowania analitycznego myślenia,
    • rzetelność, dokładność , skrupulatność,
    • obsługa programu MS Office

wymagania dodatkowe

  • komunikatywność
  • znajomość zagadnień naliczania i rozliczenia funduszu płac,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    15-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    Szarych Szeregów 7
    10-072 Olsztyn
    SEKRETARIAT
    „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor ds. finansowo-księgowych”

Inne informacje:

    Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenie o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą. List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.
    Prosimy o podanie możliwie pełnych danych kontaktowych- adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
    Rekrutacja 1 stopniowa: rozmowa kwalifikacyjna.
    Nie zwracamy przesłanych dokumentów aplikacyjnych.
    Oferty osób wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, a nie zakwalifikowane do zatrudnienia niszczone są po upływie 3 miesięcy od zatrudnienia osoby wyłonionej w postępowaniu.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 524-14-87 w godz.7.30-14.30