Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
- Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw finansowo-księgowych
- Zespole ds.finansowo-księgowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul.Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Olsztyn
- Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul.Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów księgowych,
- kompletowanie i dekretowanie dokumentów wg podziałek kwalifikacji budżetowej,
- przygotowywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej NBP, generowanie wyciągów bankowych, potwierdzeń przelewów,
- wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego,
- księgowanie dokumentów magazynowych oraz rozliczanie inwentaryzacji,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych w jednostce,
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
- sporządzanie not księgowych, terminowe odprowadzanie dochodów budżetowych,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie urzędu.
Budynek wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych.Praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności, praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę. Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka,fax)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie średnie lub wyższe o profilu rachunkowość i finanse
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość rozporządzenia dot.klasyfikacji budżetowej,
- znajomość ustawy o rachunkowości,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi porogramów Symfonia Środki Trwałe, Symfonia Handel, Symfonia FK
- umiejętność stosowania analitycznego myślenia,
- rzetelność, dokładność , skrupulatność,
- obsługa programu MS Office
wymagania dodatkowe
- komunikatywność
- znajomość zagadnień naliczania i rozliczenia funduszu płac,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 15-04-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
SEKRETARIAT
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor ds. finansowo-księgowych”
Inne informacje:
- Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenie o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą. List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.
Prosimy o podanie możliwie pełnych danych kontaktowych- adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Rekrutacja 1 stopniowa: rozmowa kwalifikacyjna.
Nie zwracamy przesłanych dokumentów aplikacyjnych.
Oferty osób wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, a nie zakwalifikowane do zatrudnienia niszczone są po upływie 3 miesięcy od zatrudnienia osoby wyłonionej w postępowaniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 524-14-87 w godz.7.30-14.30