Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Czarnkowie

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor weterynaryjny
  • do spraw zdrowia i ochrony zwierząt
  • w Zespole do spraw zdrowia i ochrony zwierząt

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Kościuszki 88
    64-700 Czarnków

Miejsce wykonywania pracy:

  • Czarnków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie programu i planu dot. monitoringu chorób zakaźnych zwierząt
  • kontrola prawidłowości przeprowadzania przez wyznaczonych lekarzy weterynarii badań monitoringowych zwierząt, sporządzanie dokumentacji pokontrolnej
  • opracowywanie akt szkodowych dot.likwidacji zwierząt dotkniętych chorobą zakaźną w celu wypłaty odszkodowań rolnikom za wykupione zwierzęta, dotknięte chorobą zakaźną
  • przeprowadzanie kontroli miejsc skupu i gromadzenia zwierząt, schronisk dla zwierząt
  • kontrola przewoźników i środków transportu przewożących zwierzęta
  • obsługa weterynaryjnych systemów informatycznych, prowadzenie obowiązującej dokumentacji, sprawozdawczości oraz niezbędnej ewidencji prowadzonych spraw z zakresu chorób zakaźnych zwierząt
  • współpraca z instytucjami i organizacjami lokalnymi w celu wypracowania wspólnej polityki na rzecz ochrony i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
  • nadzór nad pobieraniem i wysyłką prób do badań diagnostycznych i monitoringowych w celu potwierdzenia lub wykluczenia podejrzenia wystąpienia choroby zakaźnej zwierzęcia

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca biurowa w siedzibie Urzędu od poniedziałku do piątku (7,00 – 15,00)
    – praca w terenie (powiat czarnkowsko-trzcianecki) – przeprowadzanie kontroli
    – wyjazdy służbowe (szkolenia, narady, konferencje)

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy
    – wyjazdy służbowe (szkolenia, narady, konferencje)

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
    • posiadanie prawa jazdy
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
    • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie

wymagania dodatkowe

  • znajomość prawa weterynaryjnego i procedur postępowania administracyjnego
  • umiejętność obsługi komputera
  • komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność i inicjatywa

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw ukończonych specjalizacji, kursów i szkoleń

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    30-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Kościuszki 88
    64-700 Czarnków

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Kandydatki/kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną
    zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie lub e-mailem.
    W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów.