Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor weterynaryjny
  • do spraw zdrowia i ochrony zwierząt

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach
    08-110 Siedlce
    ul. Kazimierzowska 29

Miejsce wykonywania pracy:

  • Siedlce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań związanych ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt
  • monitoring chorób zakaźnych zwierząt
  • prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administarcyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, niszczarka do papieru, skaner). Zadania wykonywane w siedzibie Inspektoratu oraz poza siedzibą (delegacje). Kontakt z klientem zewnętrznym. Praca wymagająca dyspozycyjności. Stres związany z przeprowadzaniem kontroli. Zagrożenie korupcją.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko zlokalizowane jest w pokoju biurowym na pierwszym piętrze. Narzędzia i materiały pracy: komputer, fax, niszczarka, skaner. Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek Inspektoratu nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
    • znajomość aktów prawnych związanych z działalnością Inspekcji Weterynaryjnej
    • znajomość k.p.a.
    • biegła znajomość obsługi komputera w środowisku Windows
    • prawo jazdy kat. B

wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność, bezkonfliktowość, kultura osobista, staranność, obowiązkowość
  • umiejętność organizacji pracy

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    24-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    Kazimierzowska 29
    08-110 Siedlce

Inne informacje:

    -dodatkową informację można uzyskać pod nr tel. 25 6326027;- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego); -oświadczenia , życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem; -kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie, nie zakwalifikowani- nie będą powiadamiani; -nie zwracamy nadesłanych dokumentów.