Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor wojewódzki
  • do spraw ds.ewidencji ludności, dowodów osobistych i rejestracji stanu cywilnego
  • w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców w Oddziale Obywatelstwa Polskiego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Pl. Powstańców Warszawy 1,
    50-153 Wrocław

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzorowanie realizacji zadań przez jednostki samorządu terytorialnego z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, zmiany imienia i nazwiska oraz udostępniania danych osobowych;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w II instancji w sprawach z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, zmiany imienia i nazwiska oraz udostępniania danych osobowych;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawach z zakresu zmiany imienia i nazwiska, wyrażenia zgody na wyniesienie ksiąg stanu cywilnego poza siedzibę USC, unieważnienia aktów stanu cywilnego oraz udostępniania danych osobowych
  • prowadzenie spraw dotyczących skarg na decyzje wydane w II instancji dotyczące ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji zdarzeń stanu cywilnego oraz zmiany imienia i nazwiska;
  • współpraca z właściwymi organami administracji publicznej przy weryfikacji danych z list wyborców.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca w siedzibie Urzędu

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na I piętrze z dostępem do światła dziennego;
    -narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;
    -występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin;
    -budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
    • znajomość ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego,
    • znajomość ustawy o zmianie imienia i nazwiska,
    • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • znajomość Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • umiejętność komunikacji pisemnej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    25-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Dolnośląski Urząd Wojewódzki
    PLAC POWSTAŃCÓW WARSZAWY 1
    50-153 WROCŁAW
    lub składać w pok. 0200 z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej SOC/OP/01/04/2016”

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
    Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne
    i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzająca nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru
    Administratorem danych jest Wojewoda Dolnośląski z siedzibą w: Wrocław 50-153, pl. Powstańców Warszawy 1. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Osoby składające oferty mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Obowiązek podania danych określonych w treści ogłoszenia wynika z art. 221 § 1 oraz art. 221 § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy,
    w związku z art. 4 i art. 28 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej. Ponadto, w celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu, których podanie jest dobrowolne. Osoby zakwalifikowane, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-67-54.