Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor wojewódzki
  • do spraw budżetu polityki społecznej
  • w Wydziale Polityki Społecznej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Lubuski Urząd Wojewódzki
    ul. Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gorzów Wlkp.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie stałego monitoringu wydatków w obszarach społecznych finansowanych ze środków publicznych, analiza zgłaszanych przez jednostki samorządu terytorialnego potrzeb finansowych oraz prognozowanie przewidywanych wydatków,
  • przygotowywanie dyspozycji przekazania środków do jednostek samorządu terytorialnego na realizację zadań w zakresie polityki społecznej oraz ochrony zdrowia,
  • udzielanie odpowiedzi na pisma i wnioski dotyczące budżetu, możliwości dokonywania zmian w posiadanych środkach, sposobu finansowania zadań i wydatkowania posiadanych środków,
  • sporządzanie okresowych informacji, analiz i sprawozdań z wykonania budżetu w obszarze polityki społecznej i ochrony zdrowia
  • opracowywanie i przygotowywanie wniosków do ministrów resortowych, Ministra Finansów oraz Prezesa Rady Ministrów o pozyskanie dodatkowych środków z rezerw celowych budżetu państwa, rezerwy ogólnej oraz wniosków o dokonanie przez Ministra Finansów zmian w posiadanym budżecie,
  • sprawdzanie zasadności i weryfikacja wniosków o dokonanie zmian w planie wydatków na realizację zadań z obszaru polityki społecznej i ochrony zdrowia oraz przygotowywanie propozycji dokonania tych zmian,
  • przygotowywanie propozycji kwot dochodów i wydatków jednostek samorządu terytorialnego w zakresie polityki społecznej oraz ochrony zdrowia, wynikających z projektu ustawy budżetowej oraz ustawy budżetowej, a także opracowywanie zbiorczych materiałów w tym zakresie.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - stres związany z ilością i tempem zadań,
     umiejętność koncentracji w niesprzyjających warunkach pracy (ilość zadań i ich analityczny charakter),
     dyspozycyjność.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -  praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
     bariery architektoniczne: ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich konieczna asysta innego pracownika,
     zainstalowana winda,
     brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
     miejsce pracy zlokalizowane na X piętrze.


    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • wiedza z zakresu finansów publicznych,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • odpowiedzialność,
    • dokładność,
    • umiejętność pracy pod presją czasu,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point.

wymagania dodatkowe

  • znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
  • odbyte szkolenia z zakresu finansów publicznych lub budżetu zadaniowego,
  • 6 m-cy doświadczenia w obszarze budżetu jednostek finansów publicznych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    09-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Lubuski Urząd Wojewódzki
    Kancelaria Ogólna
    Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

Inne informacje:

    – w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
    – dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
    na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
    – list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
    – osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
    – oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
    – oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
    – dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 7115 263.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.