Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw budżetu polityki społecznej
- w Wydziale Polityki Społecznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie stałego monitoringu wydatków w obszarach społecznych finansowanych ze środków publicznych, analiza zgłaszanych przez jednostki samorządu terytorialnego potrzeb finansowych oraz prognozowanie przewidywanych wydatków,
- przygotowywanie dyspozycji przekazania środków do jednostek samorządu terytorialnego na realizację zadań w zakresie polityki społecznej oraz ochrony zdrowia,
- udzielanie odpowiedzi na pisma i wnioski dotyczące budżetu, możliwości dokonywania zmian w posiadanych środkach, sposobu finansowania zadań i wydatkowania posiadanych środków,
- sporządzanie okresowych informacji, analiz i sprawozdań z wykonania budżetu w obszarze polityki społecznej i ochrony zdrowia
- opracowywanie i przygotowywanie wniosków do ministrów resortowych, Ministra Finansów oraz Prezesa Rady Ministrów o pozyskanie dodatkowych środków z rezerw celowych budżetu państwa, rezerwy ogólnej oraz wniosków o dokonanie przez Ministra Finansów zmian w posiadanym budżecie,
- sprawdzanie zasadności i weryfikacja wniosków o dokonanie zmian w planie wydatków na realizację zadań z obszaru polityki społecznej i ochrony zdrowia oraz przygotowywanie propozycji dokonania tych zmian,
- przygotowywanie propozycji kwot dochodów i wydatków jednostek samorządu terytorialnego w zakresie polityki społecznej oraz ochrony zdrowia, wynikających z projektu ustawy budżetowej oraz ustawy budżetowej, a także opracowywanie zbiorczych materiałów w tym zakresie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stres związany z ilością i tempem zadań,
umiejętność koncentracji w niesprzyjających warunkach pracy (ilość zadań i ich analityczny charakter),
dyspozycyjność.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
bariery architektoniczne: ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich konieczna asysta innego pracownika,
zainstalowana winda,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
miejsce pracy zlokalizowane na X piętrze.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wiedza z zakresu finansów publicznych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- odpowiedzialność,
- dokładność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point.
wymagania dodatkowe
- znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- odbyte szkolenia z zakresu finansów publicznych lub budżetu zadaniowego,
- 6 m-cy doświadczenia w obszarze budżetu jednostek finansów publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 09-11-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Lubuski Urząd Wojewódzki
Kancelaria Ogólna
Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Inne informacje:
- – w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
– dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
– list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
– osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
– oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
– oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
– dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 7115 263.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.